Det er ren kjære politikk!Som?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ren kjære politikk!Som?
Miss_302767 skrev:Og jeg vet at tradisjoner som har blitt fjernet i skolen herover er pga islam. Rett og slett trist det som skjer.
Nå var det sagt at det som sto i avisen ang noen av de luciasakrne ikke stemte helt da. Avisen fortalte ikke helt sannhetenDet skjedde ikke bare i Drammen tror dere at det som ikke står i media ikke skjer?
Ang Lucia tre barnehager her som ikke ferier det ...så ikke akkurat rykter viss ikke barnehage lyver til foreldre![]()
Tar det med et klype salt. Media altsåNå var det sagt at det som sto i avisen ang noen av de luciasakrne ikke stemte helt da. Avisen fortalte ikke helt sannheten
En ting
Det er ikke noen religion som ødelegger norske tradisjoner
Det er de som sitter å styrer landet vårt som gjør forandringene. Det er politiske partier som forandret norge fra kristen land til multikulturelt. Jeg trekker ikke inn noen religion det klarte dere veldig godt selv.
Har jeg sagt det? Skjønner ikke helt opplegget ditt. Jeg har skrevet til en annen, også starter du diskusjon med meg av ingen hensikt og mening.Bare så du hvet jeg gir INGEN religion skylden jeg skyller på politikere og de som styrer skoler og bhg.
Skal ikke skje igjen å blande meg.Har jeg sagt det? Skjønner ikke helt opplegget ditt. Jeg har skrevet til en annen, også starter du diskusjon med meg av ingen hensikt og mening.
Det er en annen her som har skrevet at muslimer har skylden, og det er denne personen jeg har quotet. Syns også du motsier deg selv i f t HI og hva du skriver senere. Jeg belyste at flere muslimer faktisk deltar på de tradisjonelle markeringene, og at det ikke kun er press fra muslimer som gjør at ledelsen i barnehager og skole velger å sette mindre fokus på dette.
Jeg tror folk flest fint melder seg ut av statskirken og blir ateist helt på egen hånd, uten å skylde på at politikeren valgte å separer kirke og stat.
Jeg er FOR å bevare norske tradisjoner og ikke la nye ting vike plass for det.
Men å kalle hele Norge et kristent land blir å blande relegion og tradisjon.
Tar man en spørreundersøkelse om hvem som i Norge er troende kristen så tror ikke jeg den er så veldig høy![]()
Du kan gjerne blande deg, men syns ikke du helt har satt deg inn i hva jeg svarer på og kommenterer ting jeg ikke har sagt.Skal ikke skje igjen å blande meg.
Den nisseluegreia er fra Drammen j..og de tok den vekk pga det var barn fra Jehovas Vitne der. det har vel ikke noe med multikulturelt å gjøre?
Lucia-nekt i en barnehage/skole har vel egentlig aldri skjedd? det ar bare et rykte!
http://www.vl.no/nyhet/nei-lucia-og-julen-er-ikke-avlyst-1.461330
Nå gikk vel diskusjonen ut på st lucia ble avlyst pga flerkulturelle barn og annet .Vi har heller ikke lucia hvert år i guttas barnehage, det har med årshjulet å gjøreBarnehagen vår feier ikke lucia, har ikke gjort på mange år. Så er vel ikke bare ett rykte![]()
Nå gikk vel diskusjonen ut på st lucia ble avlyst pga flerkulturelle barn og annet .Vi har heller ikke lucia hvert år i guttas barnehage, det har med årshjulet å gjøre![]()
Har hatt en del hovedoppgaver med elever om Islam i 8,9 og 10 trinn .
Det er ikke i Islams natur å "påtvinge" sin relegion nedover det norske samfunn (og andre ikke-muslismke land)
Med mindre man er ekstremist (som de som liker å stikke seg frem i media og blir arrestert)
Er godt mulig det er snakk om dårlig ledelse og "snillisme" og det er jeg enig i er helt feil, men kan ikke tenke meg det er muslimske foreldre som lager sjau og saboterer juleferiring.Svært få muslimer i Norge er for sharia-lover.