Multifunksjonell vugge

Jeg tenker at du ikke får brukt alle funskjonene denne sengen har på en gang, så hvor praktisk den faktisk er det vet jeg ikke. Du vil jo ikke skru av og på hjulene hver dag for å gjøre den om til vugge osv. Men jeg har ingen personlig erfaring med akkurat denne, det var bare det jeg tenkte når jeg så den ;)

Vi hadde en vanlig sprinkelseng fra ikea som vi tok vekk ene siden på slik at den kunne settes helt inn til sengen vår - veldig praktisk med tanke på amming om natten! :)

Jeg hadde ike fått bruk for å ha sengen inntil min seng, så for oss hadde det ikke vært noe. Vi hadde sprinkelsengen til jentungen på vårt rom, tok henne opp når hun skulle spise også la vi henne tilbake igjen. For oss var ikke samsoving et behov eller noe vi ønsket om nattan.

Har hørt om flere som har kjøpt sånne eller noen som ligner. De har gjerne hatt behov for det og de har elsket den. Tror du at det er noe dere vil få behov for, så er den helt sikkert genial :) Er den like høy/lav som din egen seng ? Hvis den skal stå inntill din seng, er det vel kanskje lurt om man kan heve eller senke den, slik at de går kant i kant...

Ike vet jeg:p, haha. Jeg har jo ikke prøvd dette. Heeeelt sikkert noen som kan svare deg bedre en meg :)

Vi hadde bedside crib (husker ikke helt navnet, men en sånn som står inntil vår seng) med nr 2, skal bruke den igjen nå. For oss var den genial!! Jeg elsket den! Han drakk hver time på natta ganske lenge, så genialt å slippe å stå opp, slippe å våkne skikkelig til, ha senga vår for oss selv, men ha han så nærme at jeg hørte (og kunne se, om jeg ville) alt, hadde full kontroll osv :)

Denne er sikkert super, men som sagt over, du får neppe brukt alle funksjonene, for enten har du den på soverommet eller så har du den i stua eller hvor du vil ha den. Benk kan du bruke den som etterpå, om du har plass da :)

Takk for mange tips :-) Hadde ikke tenkt å bruke alle funksjonene samtidig nei ;-) Er mest bedside crib funksjonen jeg er ute etter. For vurderer om vi skal la sprinkelsengen stå på barnerommet fra starten av, og ha babyen inne til oss i bedside crib. Og flytte han over til barnerommet så fort han vokser ut av den. Har mer enn nok plass til å bruke den som en liten sofa etterpå - bor i stort hus, så har nok plass å ta av :-)

Tenkte vuggefunksjonen kunne være smart tilfelle vi ikke får bruk for bedsidecriben etter en stund, eller ikke blir komfortabel med det. Da kan vi heller ha den som soveplass på stua på dagtid :-) Må se i butikken her om de har den på utstilling så jeg kan se den i virkeligheten tror jeg.

Takk for mange tips :) Hadde ikke tenkt å bruke alle funksjonene samtidig nei ;-) Er mest bedside crib funksjonen jeg er ute etter. For vurderer om vi skal la sprinkelsengen stå på barnerommet fra starten av, og ha babyen inne til oss i bedside crib. Og flytte han over til barnerommet så fort han vokser ut av den. Har mer enn nok plass til å bruke den som en liten sofa etterpå - bor i stort hus, så har nok plass å ta av :)

Tenkte vuggefunksjonen kunne være smart tilfelle vi ikke får bruk for bedsidecriben etter en stund, eller ikke blir komfortabel med det. Da kan vi heller ha den som soveplass på stua på dagtid :) Må se i butikken her om de har den på utstilling så jeg kan se den i virkeligheten tror jeg.

Høres lurt ut, synes jeg :) Vi gjør det samme ift seng, bedside crib til han vokser ut av den, så sprinkelseng på eget rom (vegg i vegg med oss) :)

Synes den ser superfin ut jeg :) Har en liten barneseng som står inntil min jeg da, leandervugge nede i stuen og sprinkelseng fra ikea. Derfor tror jeg at jeg ikke kan kjøpe enda en seng :P

Back
Topp