Multi-mam kompress

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hvor lenge brukte du de før du merket bedring? Hvor lenge og hvor ofte hadde du de på?
Har sååå såre og vonde brystvorter, så mannen var på apoteket og kjøpte til meg i dag. Håper de funker raskt :p

Jeg brukte dem hele dagen. Ikke om natta. Tok kun av for amming. Jeg var mye bedre allerede etter en dags bruk, etter ca 5 dagen helt bra, og har ikke blitt sår etter det. Har ikke brukt dem siden:)

Jeg brukte dem hele dagen. Ikke om natta. Tok kun av for amming. Jeg var mye bedre allerede etter en dags bruk, etter ca 5 dagen helt bra, og har ikke blitt sår etter det. Har ikke brukt dem siden:)
Men ska man ikke ha de maks en time? :o jeg glemte mine i 1,5 time en gang og fikk helt panikk :P

Jeg kombinerte mine såre nippler med purelan, kompresser og ammeskjold. Ble helt fin på 2 dager :)

Men ska man ikke ha de maks en time? :eek: jeg glemte mine i 1,5 time en gang og fikk helt panikk :p

Jeg kombinerte mine såre nippler med purelan, kompresser og ammeskjold. Ble helt fin på 2 dager :)

Det er mulig, jeg aner ikke! Jeg ble i allefall bra! Og har ikke hatt problemer siden;)

Har brukt dem til og fra i tre uker.. er fortsatt sår :( men synes de hjelper og lindrer.. Har ofte hatt dem på lenger enn en time ;)

Back
Topp