muligheten for bli gravid?

Eilena

Andre møte med forumet
 Har en sønn som jeg ble gravid med bare ette 6 uker,valgte bli alene når han var 1 år gammel,4år nå 
Har fast og trygg kjæreste og vi har tenkt på barn.
Det ble mistanker om kjønnsykdom så gikk testa oss begge to,min klamydia test var positiv og hans negativ.
Etter vært sammen i ett halvt år...
Jeg vet jo ikke hvor lenge jeg har gått med det,noe som skremmer meg veldig,kan på det meste ha hatt det i 2år.
Nå jeg var hos legen testa meg så han ikke no galt,og celleprøvene var bra.
Sluttet på pillene i sommer og enda ikke blitt gravid,vi har snakket litt om det,men nå de siste mnd har det bare blitt skjer det så skjer det. Kan jo være trolla hans også.
Det jeg vel egentlig lurer på er vel om noen har opplevd eller opplever det samme 
Det er litt frustrerende ikke vite altså
 
6-7 maaeneder er ikke lenge med proeving da, saa jeg ville ikke begynt aa bekymre meg enda. Men om du ikke klarer ventingen kan dere jo begge gaa til legen til undersoekelser (sjekk hans spermier og evt dine eggstokker etc)
 
ORIGINAL: *Smokken*

 
Hei, ville bare kommentere dette innlegget, for det samme skjedde med meg. Jeg ble sendt på lapraskopi og 2 uker etterpå ble jeg gravid. Har nå ei nydelig tulle på 14 mnd [:D]. Men lykke til.
 
 

hei. jeg gikk med klamydia,, aner ikke hvor lenge...fikk med mot det.
blei aldri gravid, å begynte tenke på at egglederene mine kanskje var blitt tette.
 
etter 17 mnd med prøving, gikk jeg til gynekolog. typen tok sædprøve, og jeg hadde eggløsning.
 
spurte om jeg kunne få laparaskopi, og det fikk jeg etter 3 uker ca. hadde laparaskopien i slutten av november 2006. i desember 2006 hadde vi ikke sex under eggløsningen, men i januar 2007 fant jeg ut at jeg var gravid:)
 
egglederene mine var ikke tette i følge legene, men de har nok fått åpnet de litt når de sprøytet inn kontrastvesken!! hadde sett for meg et liv uten barn[:(] men jeg fikk det til! lykke til
 
Back
Topp