muligens utflytting her:(

soletti

soletti
Hadde litt smerter og litt blødning i går kveld.litt mer på natten uten smerter eller klumper.. ikke noe blødning i dag.jeg regner med SA men venter på "resten".legevakt i dag og legen mente det ikke nødv.vis var SA, og ba meg komme tilbake om kraftig blødning.jeg skal være 6 uker i går..noen som har erfaringer...har hatt SA før, var veeeeldig mye vondere men... skal prøve å slappe av, ta ny test om en uke.og ta blodprøve , har time om to uker, men må vel kunne slippe til labratoriet tidligere.....
 
Kan du ikke få komme inn på UL i uken som kommer? Så får du se om der er hjerte aktivitet?
Mine aborter begynte med brunt utflod, så ferskt blod, smerter, takvis, klumper og så hele greia i et tak.
 
Hadde jeg kunnet så.håpet jo på det i dag.skal bort på kurs hele uka så jeg må bare ta det deretter.men kjipt å være så usikker.
 
Krysser fingrene for deg!!
 
Kan du ikke få tatt blodprøver og måle hcg nivået de neste dagene da..?

Hjelper nok ikke på bekymringene dine, men min SA begynte likt.. Blødde litt av og på i en uke, var til UL og gynekologen mente jeg enten var kortere på vei eller at det var en SA. Hcg måling viste at verdiene gikk nedover, var på sykehuset ca en uke etter hcg målingene da jeg fremdeles bare blødde litt, ble konstatert innkomplett SA og jeg ble sendt hjem med piller.

Håper det ikke er en SA du opplever nå. Jeg hadde en uskyldig blødning i uke 7 med førstemann, så det er fremdeles håp :) krysser fingrene for deg!
 
Takk ja må jo håpe:) men forberedt på det værste:(
 
Lykke til:) tenker på deg!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til ja!! Ikke noe kjekt.. :/ Off.. Håper du blir værende!!
 
Uff, kipt å må gå å vente sånn. Ventinga og usikkerheten er nesten værst :( håper det går bra.
 
Ånei! Krysser fingrene for deg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp