Muligens min siste natt

Linnis

Glad i forumet
Sitter her med blandet følelser over at jeg mest sannsynlig går på min siste nattevakt kl 22.00 i kveld. Har legetime i morgen og da blir jeg vel mest sannsynlig sykemeldt da jeg sist var med jordmor i uke 24 så fikk jeg omtrent "kjeft" for at jeg fortsatt går nattevakt og med så mye ansvar alene. Har trosset dårlig søvn, vondt bekken og kjent på utslittheten en god stund nå men har bare ignorert den helt. Jeg vil jo helst være aktiv mest mulig men i mitt yrke er det vanskelig å få tilrettelagt på dag/kveld da det er enda mere fysiske belastninger og utfordringer. Er også veldig spent på hva som skjer med stillingen jeg går (3.året) som vikar i nattevaktstillingen er utlyst og jeg har selvfølgelig søkt..fristen gikk ut 09/10. Så er spent på om jeg sporer av nå å blir sykemeldt vil jeg bli prioritert eller hva skjer så ja blandet følelser:nailbiting: flere som har sin siste dag snart?

Skal til legen imorgen , og kjenner at det godt kan hende at jeg hadde siste vakt sist torsdag.. Ble da sendt hjem etter en time for jeg ble så elendig .

Back
Topp