Muligens gravid??

Prikketrusa

Elsker forumet
Hallo alle sammen... Jeg testa positivt nå i ettermiddag, men ikm er ikke før på lørdag!! (trodde jeg, iallefall...)
Hadde både to streker med Quick response og en tydelig "gravid" med cb digital.
Men er det noen som kjenner til at medisinbruk kan gi falsk positiv test? Jeg fikk UVI på mandag, og begynte på en tredagerskur med trimetoprim i går. Kan denne medisinen virke inn på gravidresultatet? Og er det vanlig å få positivt svar tre dager før ikm med ettermiddagsurin???

redd for at dette bare skal være en drøm...

du burde slutte paa den medisinen, da den ikke skal brukes naar du er gravid.. Gratulere du er nok gravid. jeg har aldri hort om medisiner med hcg hormonet i seg. aa det er det som slaar ut paa test, det er hcg nivaaet...

saa jeg vil gratulere deg en gang til :)[:D]

Ja, nå dropper jeg medisinen, leste på pakningsvedlegget at den ikke burde brukes av gravide. Så jeg drikker masse tranebærjuice i stedet... smaker dritt, men...
Tenk om jeg er gravid, da! hurra!!
Skal holde dere oppdatert...

Du er nok gravid..

men du kan faa andre medisiner for UVI naar du er gravid. snakk med legen din saa faar du annen medisin [:D]

Gratulerer [:D] Håper UVI er over snart og at det går bra [:)]

Gratulerer så mye!!!

Angående antibiotikaen, så ville jeg nok heller skaffet meg en annen type ennn å gå over til tranebærjuice... UVI kan bli skikkelig ille om du ikke behandler det, og legen har noe annet du kan få[;)]

ORIGINAL: Kakken

Gratulerer [:D] Håper UVI er over snart og at det går bra [:)]

Takk alle sammen! Jammen er dere omsorgsfulle her inne... Jeg ringer fastlegen i morgen tidlig... Klarer ikke helt å tro at jeg er gravid, hadde en MA i uke 14 i slutten av august, så jeg tør liksom ikke å skru opp forventningene for mye. Håpar bare det går bra denne gangen...

be om ny antivitotikum som er bergenet for gravide... :)

sånn at du blir helt kvitt UVI-en og ikke øker sjansen for MA/SA

Hallo alle sammen!
Jeg måtte selvsagt teste igjen i dag morges... Den var også positiv! [:)] Men jeg stussa litt på at det sto 3+ under, dvs mer enn 3 uker siden unnfangelsen! Etter mine beregninger skal det være max 2 uker siden... men har fått time hos fastlegen for svangerskapskontroll og time til tidlig ultralyd (privat) om tre uker for å se med egne øyne om det er noe der... Er veldig spent nå kjenner jeg!
Også har jeg selvsagt fått ny medisin mot UVI, den skal tas i en uke fra i dag, og gir meg en god unnskyldning for ikke å drikke alkohol på julebordet i helga... Har ikke lyst å fortelle dette til noen på en god stund enda, pga det som skjedde sist.
Krysser bare fingrene for at dette går bra! Håper mange av dere andre også blir med inn på august-forumet!

Så bra at du har fått nye medisiner.
Og bra at du har en unnskyldning for å ikke drikke alkohol på julebordet [;)]

Det kan hende at du har hatt el tidligere enn du tror, og at det derfor står 3+ på testen, men sjekk det med legen din [;)]

Gratulerer gratulerer gratulerer så mye...[:D]

Gratulerer så mye!!![:)][:)]

Back
Topp