mulig truende abort...

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Hei, er ny her, mn har lest mange innlegg den siste tiden. jeg er 6+2 i dag[:)], mn våknet i natt av en krampe.
Har blødd noe etterpå. Fikk time hos lege først, som sendte meg videre til A-hus, der hadde jeg innvendig UL, mn det var for tidlig å si om det var noe som var i live eller ikke... har tatt blodprøve og skal ta ny på torsdag.
Dette er ikke verdens beste situasjon, gitt. Alle sier at det er 50/50 sjanse for truende abort. skal til ny Ul om to uker, mn før det har jeg jo fått svar på om hormonet stiger eller ikke... er litt satt ut nå.

hei ,ja vet hvordan den følelsen er. jeg blødd i uke 5 og uke 7. blødd senere oxo. det er et psykisk slit. masse lykke til. får håpe dette går fint. mange blør undre svangerskapet uten at det behøver og være noe gale. xxxx krysser alt for degxxxxx klem lenemoren

Uff blir så lei meg over at det er så mange som sliter med dette...Jeg blør fortsatt jeg da, så ikke tro det verste med en gang[;)] Lykke til, krysse alle fingre for deg[:)]

godt å høre det er flere som det faktisk går bra med!
gynekologen kunne ikke gi svar hverken den ene eller andre veien, så jeg må bare vente på resultatet av blodprøven... Krysser fingre og tær[:D] Håper dette går bra!
Kjempekos med svar fra dere! ! ! !

Dere som har blødd....?? Er det hele tiden snakk om friskt blod?? Jeg har nå siden lørdag hatt en del mørk brun utflod, i dag var den veldig mye mørkere enn de andre dagene, men har bare hatt det i ettermiddag. Også kjent litt mensmurringer i ryggen i ettermiddag. Føler meg kjempesliten i kveld også. Er livredd for at en abort er på vei. Klarer liksom ikke å glede meg over noe annet....

hallo. jeg har har friskt blod. har oxo hatt en stor klump lignene sak,men bayen har det vist fint. brunt blod kan vel være rester mener jeg at jeg har hørt,fra mens og lignene. du er jo ikke så langt på vei. ville kontaktet legen min hadde jeg vært deg. klem lenemoren

Hei Sunway
da jeg sto opp i morges trodde jeg det var kun brun utflod, men etter at jeg hadde tørket meg var det noe med frisk farge og noe litt mer rosa. Gynekologen sa at det kunne skyldes sårhet, mn også en begynnende sa.
ta deg en tur til legen og be om blodprøve, siden du er så tidlig ennå.

Jeg har tørket meg, men det er ikke tendenser til noe frisk blod i det hele tatt. Har jo hatt dette siden lørdag... Uffameg, kanskje jeg ringer legen i morgen tidlig, viss det fortsetter i vert fall.

da jeg blødde på det verste var det dager jeg kun hadde mørk brun utflod.....selv om det var ganske mye, så trodde ikke legen det var noe farlig.....
det er når man blør friskt blod og mye smerter man kan begynne og bli redd!!

men uansett farge...husk og ta det MYE med ro[;)][:D][:D]

Dette er jo ikke mye i det hele tatt. Behøver egentlig ikke truseinnlegg heller, men det er altså veldig mørkt, og litt sånn "tråete"...??
Viss det er sa så bør det vel etterhvert bli litt mer mengder ut av det, elle?

som jeg har fått beskjed av lege: hadde det hvert en abort på veg, så hadde det hvert en gradvis større blødning.....altsa du hadde blødd mer og mer og det hadde artet seg i løpet av noen dager..........

når jeg oxo blødde på slutten var det oxo tråete...men da ga det seg etter et pr dager igjen.
er nok bare restene av en blødning som kommer ut[;)]

så sant du ikke har hatt en stor blødning med friskt blod og smerter så har det nok gått bra[:D]

Jeg hadde en styrtblødning og måtte på sykehus,alt var bra med den lille.
Nå blør jeg så fort jeg gjør noe som helst må bare sitte eller ligge...men de påstår at barnet har det bra.
Er utrolig slitsom å gå slik,men jeg har abortert tidlig 3 ganger før og det har vært annerledes.
Da har det startet med brun utfold som øker og blir til friskt blod og så kom smertene.
Da forstår man at det er over.
Denne gangen har jeg ikke vondt og bare jeg tar det rolig så minker det og nesten stopper opp.
Alikevell sitter jeg her og er bekymret og redd selv om det ikke er likt.
Man blir vel slik når man har mistet mange ganger,tør ikke tro på at det går bra før man ser det.

Jeg har friskt blod hele tiden, men i ulike mengder. Noen ganger kommer det kun når jeg tørker meg og andre ganger må jeg ty til bind og har i disse 20 ukene kun hatt noen uker opphold uten blod(ferien min). Blør nå og i perioder kommer det styrtblødninger, men gir seg så raskt jeg tar det med ro.Alt er bra med babyen og legen kan ikke gi noen direkte svar på hva som skjer annet enn at alt ser ut som det skal.

Så ikke tenkt det verste med en gang, ta turen til legen og få dem til å sjekke deg hver gang. Jeg gav meg ikke og blir sjekket hver gang jeg ringer og er stresset. Nå kjenner jeg liv hver dag og roer meg med den følelsen.

Lykke til, vet hvor tøfft dette her er[:(]

Jeg håper og tror den lille spiren vokser og gror... gruer meg litt til å høre resultatet av blodprøven.. håper på stigende hormonnivå!

Back
Topp