Mulig tenner på tur!:O

Friduz

Blir kjent med forumet
I går oppdaget jeg en liten hvit førhøyning i gommen på lillesnuppa på bare 8 uker. Hun har lenge siklet mye og har konstant handa inne i munnen som da resulterer i en klissbløt liten frøken. I tillegg til dette så har hun vært veldig urolig på formiddagen/kvelden, smatter mye og i natt opplevde jeg for første gang at lille frøkner ikke ville sovne med en gang jeg la henne ned etter å ha fått mat. Det virke som at det er noe som hun ikke er helt fornøyd med. Så nå er legitime bestilt, for dette vil jeg ha undersøkt. Siden det nå er bynt å gå utover både dagsoving og nattesøvnen hennes. Kan det være noe annet enn ei tann som er i anmarsj? Hmmm, blir spennende å høre hva legen finner ut:)
 
Ojj :) Det var tidlig :) Håper du fant ut av det, her er det i allefall ingen tenner på gang på en stund tror jeg :)
 
åj, 8 uker bare... tror også at lillepia mi på 3 mnd begynner å få tenner nå
Når er d vanlig at tennerne begynner å komme?
 
8 uker var tidlig, men det skjer vel innimellom at noen får tenner tidlig. Har også hørt at noen begynner å sikle lenge før tanna stikker frem. Vet ikke helt hva som er vanlig tid. Min forrige fikk første tann når han var 5 mnd.
 
Hmmm, pittelitt i ammetåka om dagen! Kom plutselig på at eg hadde skreve inn om tenner på tur! Bah!;P det va altså da falsk alarm, vi trur at hun rett og slett hadde klort seg i gommen(takk å lov);) for den hvite forhøyningen forsvant etter nån daga:) puh!
 
Her kom det to tenner når han var 3 og 1/2 mnd :)
 
Ei venninne av meg sin sønn fikk sin første tann alt 7 uker gammel.. Maja er snart 6mnd, og enda er ingen tann dukket opp.... som er egentlig greit ettersom hun fremdeles liker puppen;-)
 
Back
Topp