Mulig spontanabort?? Eller normalt i uke 5?

tingelingeling

Flørter med forumet
Hei,

Jeg har vært litt bekymret de siste dagene da jeg fikk littegrann friskt blod på papiret på onsdag og rosa utflod og deretter brun like etter. Noen timer senere fikk jeg igjen littegrann friskt blod på papiret og litt brun utflod resten av dagen. Har ikke hatt noe siden da. Jeg har hatt en del magekramper de siste ukene men jeg syns det har avtatt de siste dagene, det kan jo være innbilning siden jeg kjenner ekstra etter. Jeg opplevde ikke dette sist jeg var gravid. Er redd jeg har spontanabortert, har ikke opplevd det før så jeg vet ikke hvordan det er Er dette normalt? Leser jo mange plasser at man se litt blod men ble usikker. Er 5+0 i dag.

Hvis det ikke er menstruasjonsmengde så ville jeg ikke bekymret meg.
Men ring legen din og snakk med han uansett :)

Jeg hadde festeblødning 7 dpo. Så det er ikke festeblødning. Ja forhåpentligvis er det ikke en abort. spottet litt i dag som sist men ikke noe mer etter det lille på papiret. Kanskje jeg har veldig ømfindtlig vev der inne nå. Opplevde det ikke sist jeg var gravid så ble litt mer bekymret. Har ømme bryster og vært dødsliten i dag og masse murringer så symptomene er der ennå satser på at det er helt normalt. Googlet litt og da får man lest mange skrekkhistorier så det utløste nok en god del av bekymringene

Du vet om det er en SA, er ikke bare litt blod da

Jeg hadde festeblødning 7 dpo. Så det er ikke festeblødning. Ja forhåpentligvis er det ikke en abort. spottet litt i dag som sist men ikke noe mer etter det lille på papiret. Kanskje jeg har veldig ømfindtlig vev der inne nå. Opplevde det ikke sist jeg var gravid så ble litt mer bekymret. Har ømme bryster og vært dødsliten i dag og masse murringer så symptomene er der ennå satser på at det er helt normalt. Googlet litt og da får man lest mange skrekkhistorier så det utløste nok en god del av bekymringene
Hvordan går det?

Hadde sa og hadde ikke mye blødning, fylte aldri et bind, men blødde hver gang jeg satt på do i fire- fem dager

Ja men da er det jo totalt en del blod og når det varer så mange dager så er det vel ikke mange som tenker festeblødning?

Var gjerne en ganske sterk påstand, men det vil jo bli som en mens på ett eller annet tidspunkt, enten SAen fullføres umiddelbart eller bruker noen dager/uker

Hei. Sist jeg var gravid fikk jeg også småblødninger bare noen bittesmådråper på papiret når jeg tørka meg og skjedde kun avogtil. Prøvde og ikke bekymre meg og tenkte at dette var normalt men følte at noe var galt.... ventet lenge med og gå til legen og fikk da ultralyd time som viste at fosteret var dødt å hadde nok død i rundt uke 9 og jeg var da i uke 12 så ville abselutt snakket med lege. Men blødninger kan oppstå under graviditet og er ganske vanlig siden slimhinnene har lettere for og blø. Håper at alt står bra til med den lille spiren din men villle abselutt snakket med lege. Lykke til

Back
Topp