Mulig SA Igjen :( Hvorfor skjer dette meg gang på gang

Snoflak

Elsker forumet
Alt har gått knirkefritt frem til nå.. Er veldig gravid, kvalm å puppene er så vonde at jeg våkner om natta om jeg snur på meg.. Plutselig på jobb idag ble jeg akutt så enormt svimmel å svett.. Gikk ut i garderoben å d viste seg jeg blødde som om jeg hadde mens.. Reiste til legevakten å ble henvist til Gyn på sykehuset.. De tok UL å hun kunne se en fostersekk men bare "kanskje" skimte ett foster nede i hjørnet av den sa hun.. Jeg er en plass mellom 5-6 uker tror jeg, er vanskelig å vite mtp at jeg mistet i November å ikke vet når jeg hadde EL.. Jeg har ganske vondt i venstre side å hun sa hun kunne se det gule legemet i den venstre eggstokken fra når jeg ble gravid , hva mener hun med det ?? Fostersekken var der den skulle være men hun mente blødningen kom fra livmoren å sa hun ikke har veldig stor tro på at dette skulle gå bra..Skal inn for nye hcg prøver på fredag :( Andre som har opplevd noe lignende ?

Aldri vert borti det selv.. Og kan ikke svare på det du lurer på, ville bare si lykke til og håper alt er som det skal :)

Uff, det var ikke godt å høre. Eg har vært gjennom det et par ganger før, opplevde kun ekstrem blødning og smerter som var helt forferdelig. Eg har aldri opplevd svimmelhet eller svette. Når det gjelder det gule legemet så fant eg dette:

"Det gule legemet er et lite organ som under menstruasjonssyklus dannes av den graafske follikkel etter at follikkelen er bristet og egget uttømt. Det gule legemet tilbakedannes i løpet av to uker hvis befruktning ikke har funnet sted, men i tilfelle av graviditet, tiltar det i størrelse og går til grunne først etter 3. svangerskapsmåned. Det gule legemet lager hormonet progesteron som er med på å opprettholde graviditet".

Vet ikke om det hjalp noe særlig, men var det eg fant ut.

Eg krysser fingrene for deg, og håper det går bra;)

Alt har gått knirkefritt frem til nå.. Er veldig gravid, kvalm å puppene er så vonde at jeg våkner om natta om jeg snur på meg.. Plutselig på jobb idag ble jeg akutt så enormt svimmel å svett.. Gikk ut i garderoben å d viste seg jeg blødde som om jeg hadde mens.. Reiste til legevakten å ble henvist til Gyn på sykehuset.. De tok UL å hun kunne se en fostersekk men bare "kanskje" skimte ett foster nede i hjørnet av den sa hun.. Jeg er en plass mellom 5-6 uker tror jeg, er vanskelig å vite mtp at jeg mistet i November å ikke vet når jeg hadde EL.. Jeg har ganske vondt i venstre side å hun sa hun kunne se det gule legemet i den venstre eggstokken fra når jeg ble gravid , hva mener hun med det ?? Fostersekken var der den skulle være men hun mente blødningen kom fra livmoren å sa hun ikke har veldig stor tro på at dette skulle gå bra..Skal inn for nye hcg prøver på fredag :( Andre som har opplevd noe lignende ?

Er bare på " besøk" fra mai13. Som du ser, så har jeg mistet 3 ganger før det satt ordentlig.
Men prøv å ikke ta sorgene på forskudd, det ér mange som har blødninger i sv.skapet. Eøs venninne av meg hadde blødninger som var større enn mens når hun var gravid, og hennes sønn ble 3år nå i des. Masse lykke til ihvertfall. Jeg krysser alt det jeg har for at fra lille korer seg fast.

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Huffameg, skjønner veldig godt at du er redd nå, det hadde jeg også vært. Det er vel ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp dessverre. Men det er klart at ventetiden blir lang. Krysser fingrene for at du får gode nyheter og at du bare er kortere på vei enn du tror. Tusen klemmer til deg!

Tusen takk allesammen.. :) Jeg skal ta nye hcg prøver imorgen :) Jeg har ikke hatt mer blødning enn den som varte 1 times tid igår.. å etter d fikk jeg jo sett på UL at det fortsatt er noen der inne.. vi så også morkake annlegg på UL så vi får bare håpe at den klore seg fast å at d går bra.. Kjipt at man skal gå å bekymre seg sånn..

Hei
smile.gif
Da har eg fått svar på Hcg prøvene.. På onsdag var dem på 8000 å igår var dem på 16 000 , der har ikke vært mer blødning så legen sa det ser veldig lovende ut nå.. Så jeg håååper det ikke kommer mer blødning

Jeg tror det skal gå fint jeg. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp