Mulig sa ¤~¨oppdatert~¨¤

smama

Glad i forumet
Da har jeg vært til legen å fått tatt blodprøver for å finne ut om hcg synker eller stiger. fikk ikke ul, men det er nå greit. får svaret på tirsdag eller onsdag. og er sykemeldt fram til da. så oppdaterer etterhvert, blør nesten ikke noe så lenge jeg er helt rolig, og ikke gjør det vondt heller. Så krysser fingrene 

Huff jeg begynte å blø litt i går, og i dag er det mye mye mer

Ble sendt hjem fra jobb nå, ringte legen, men de ville jeg skulle ringe legevakten kl fire og høre med de sier

vil ikke miste...

Gråter fælt her nå...emoticon

Nei, smama da :( Er det frisk eller "gammelt" blod? Legg deg ned og prøv å slapp av. Jeg krysser aller fingre og tær for deg. <3 sender deg en skikkelig trøsteklem <3

UFF!!!!

Krysser fingre og tær for at det går bra!!!

jeg ligger rett ut... det er helt lyserosa, og det er mye... skal på legevakten i ettermiddag---
hva er verst og best; lyst eller mørkt blod... trenger litt håp her nå...
 skulle tatt det litt mere med ro på jobb...

Skal prøve å gi deg litt håp :P
Jeg blødde mørkt blod med Isak, og den gangen gikk det bra :) Har også blødd denne gangen, lyst, men sett bankende hjerte på UL to ganger. Så det kan fortsatt gå bra ;) Masse lykke til!

Uff da, krysser for at det er en uskyldig blødning! Ta det helt med ro frem til du skal på legevakten. Masse masse lykke til!! *Klem*

Krysser alt jeg har for at det går bra<3

For å gi deg litt håp så har jo jeg selv blødd masse dette sv.skapet og det ser ut til at det har gått helt fint likevel. Jeg har blødd både lyst og mørkt blod.

Men nå har du sikkert allerede fått svar da.

Jeg mener å ha hørt at hvis man blør lyst eller ferskt så er det "bedre" enn å blø mørkt/brunlig og klumpete. Jeg synes ikke det høres så farlig ut foreløbig, nå må vi bare krysse fingrene for at det stopper. Bare ligg paratpå sofaen, kjære du. Har du snakket med legen?

emiliesin skrev:
huff, krysser alt for deg.. hvordan gikk det?? 

sign

Har oppdateret øverst

da er det fortsatt håp :) ønsker deg lykke til <3

LiljeBlomst skrev:
da er det fortsatt håp :) ønsker deg lykke til <3

:)

da jeg mista blødde jeg som om jeg hadde en veldig kraftig menstruasjon. Det var med koagler, klumper og slim. Hadde også veldige smerter i magen og ryggen.

Håper virkelig alt er bra med spira i magen <3

Back
Topp