Mulig positiv EL test!!! Pcos, uten letrozol

1Baby2023❤️

Blir kjent med forumet
Ja da er det pån igjen da, ny PP uten letrozol!
Har gått på 6 runder med Letrozol, virker ikke som jeg har EL av meg selv (i såfall veeeldig sjeldent) , så er veldig spent på denne syklusen om jeg får EL. Om kroppen etter så mange runder med Letrozol har skjønt hvordan den skal fungere...

Pcos og EL tester...?!
Har jo lest det at pcos og El tester ikke går godt i lag så er jo det, men prøver en siste gang denne PP for og se om det kanskje ligger igjen noen "rester" av letrozol i kroppen...
Dette blir siste gangen vi prøver prøver, vi har fått henvisning til IVF og venter på at legen sier jeg kan gå noen runder til med Letrozol eller ivf skjer.
Eller det beste hadde jo vært at det skjer helt naturlig nå som vi "får slappe mere av igjen" da det lism blir en pause for all stria rundt det å prøve... El tester, symptom søking, g tester etc....

Noen erfaringer med akk dette? Noen som har pcos og blitt gravid etter å ha sluttet med Letrozol?
 
Hei. Jeg ble gravid med pcos og letrozol. Hadde en pausemåned, tok letrozol, fikk ikke noe opp på el tester, skulle bort i 2 uker så droppet alt av tester. Da jeg kom hjem følte jeg meg dårlig så jeg tok el tester, lyste opp som bare det. Etter 4-5 dager med positive el tester dyppet jeg en graviditetstest oppi der, og Vipps der var frøkna mi!! Hu fyller 3 år den 13 juni.
Ikke gi opp håpet.
 
Da setter vi håpet på at pause er det vi trenger for at ting skal gå :angelic::Heartbigred

Tusen takk for svaret, så godt å høre at flere som har samme erfaringer!
 
Oppdatering!
Det kan se ut som dette går riktig vei, selv uten Letrozol! xsmile9

Er litt sjokkert egt :woot: men veldig glad for at det faktisk kan gå denne gangen.
Håper dette blir Lykke mnd for oss :happy093 hvis ikke så blir dette siste gang jeg tester EL, skal da prøve å ta ting som det kommer og ikke, eller prøve å ikke tenke så mye over det.
Tror det er viktig at hodet får slappe litt av etter 1.5 år med prøving, tester og gyn timer.. Før vi evt begynner på igjen med Letrozol og da om litt IVF...

Her er testane jeg har tatt nå, logger de på Premom appen. Bruker også Flo til alt annet, men ser at begge appen er faktisk litt uenig om når jeg skulle hatt EL:facepalm: men men..

Veldig spent!!! :smiley-bounce016:love017:love017:love017:love017
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220518_130356_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20220518_130356_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    602,9 KB · Visninger: 21
Back
Topp