Mulig noe på gang?? Noe håp!?????

Vimso84

Glad i forumet
Da har slimproppen begynt å gå, har smerter neders i ryggen ikke hele tiden men nesten, har veldig mye nedpress å er 4 dager over tiden å litt vondt nedentil!!

Til dere som har fødd før, er det noe håp om at jeg blir mamma snart?? Hehe

Slimproppen min gikk dagen før fødselen starta :) så mulig det er noe på gang hos deg :) lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

mulig det kan være noe på gang ja!! min gikk forrige uke, hatt rier i noen dager som forsvinner. Håper du slipper det! :) Oppdatere om noe skjer da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det skal eg gjøre :) det er psykisk tungt dette nå, alt for mangen tanker som går rundt opp i hode på ein hehe :-P

skjønner deg veldig godt!!! merker det utrolig på humøret her.. jeg vil helst ligge i dvale til ting skjer!

Min slimpropp gikk over tid, men særlig siste par døgn før fødsel. Det gikk fra små klumper rosa slim til rødt blod (tegningsblødning) i takt med murringer/rier.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke merka slimproppen med de to forrige, men denne gangen gikk den dagen før fødsel. Har det skjedd noe nytt? Har smertene i ryggen tatt seg opp?

Smerten i ryggen hat tatt seg opp, hat murring neders i magen å i underlive!! Men ingen blod i slimproppen det er bare slim å små klumper!!! Men kjenner eg er litt redd for eg har ikke peiling på hva eg gjør å hva eg skal kjenne etter????

Du er på facebook gruppen å du? ta noen av rådene der.. :) Lykke til :(

:)*

Med første min starta det med at slimproppen gikk og jeg fikk svake rier etter det - som ble sterkere etterhvert. (men var ikke regelmessige før jeg var i aktiv fødsel. Så riene kunne plutselig forsvinne en time, også komme tilbake)

Så kan godt hende det er noe på gang! ;)

Sniker litt fra desember..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Smerten i ryggen hat tatt seg opp, hat murring neders i magen å i underlive!! Men ingen blod i slimproppen det er bare slim å små klumper!!! Men kjenner eg er litt redd for eg har ikke peiling på hva eg gjør å hva eg skal kjenne etter????

Hvis du er usikker så ringer du til føden :) Selv ringte jeg når jeg ikke orket å være hjemme lengre og ville sjekke om alt var i orden (blødde litt etter slimproppen gikk.)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Slimproppen her gikk på en lørdag, tirsdagsmorgen var hun ute :) Krysser fingrene for at noe er på gang hos deg!

Elea <3

Back
Topp