Mulig nedpress?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
De siste dagene har det presset noe j***** nedentil når jeg går og står. Nesten litt ubehagelig/småvondt. Kjennes ut som babyn skal ut liksom! Er det for tidlig med nedpress? Blir så redd jeg! :( akkurat før jeg er over den magiske grensen, og alt..

Uff, det høres ikke godt ut! :(

Hvis det ikke gir seg, så kan du jo høre med jordmor/evt fastlege? Tror ikke det er noe farlig altså :) Jeg har ett litt slitent bekken tror jeg, så jeg også føler meg så tung og at alt skal liksom ut... Må tisse ofte og har stikkinger rundt omkring i underlivet... isj altså!

Håper det ordner seg for deg snart :) Klem

Etter min første fødsel, så fikk jeg litt vondere ubehag nedentil, akkurat som om det er skikkelig blåmerke der nede og fikk det hver gang jeg hadde mensen etter dette.. Og det begynte igjen når jeg var gravid sist, hvis jeg sto eller gikk lenge.. vet ikke helt hva det kommer av, men virker som om det har skjedd mange..

du burde ta kontakt med lege/jordmor om du er redd for at noe er galt.. jordmødre har jo vakt telefon hele døgnet, så det er bare å ringe dem ;)

Er sikkert ikke noe som er farlig, men du kan jo ta en telefon til jordmor eller noe og bare spørre litt? :-) Er jo betryggende å få en forklaring på hva det kan være, og at det ikke er farlig :-)

Om det kan være fordi du er øm/hoven er det jo ikke farlig.. Syns jo det høres tidlig ut om det virkelig er nedpress da.. Men om du er i tvil ville jeg bare hørt med jm, sikkert ikke farlig, men kjedelig å bekymre seg for..

Har det likt... Plagdes veldig med "nedpressfølelse" i lang tid (bortimot 6mnd) etter sist fødsel. Fikk trent opp bekkenbunnen bra etter det, men for noen uker siden kom den følelsen tilbake igjen. Tror nok ikke det er farlig, mest sannsynlig svak bekkenbunnmuskulatur. Men som de andre sier, ta en telefon for å høre hva jordmor evt sier :)

Back
Topp