Men søknadsfristene begynner å nærme seg, og jeg har ikke fått noe klar signal fra saksbehandleren min. Jeg har vært på arbeidsrådgivningskontoret og tatt masse tester og hun fant ut at skole var kanskje det beste for meg. Tok 3 mnd fra de snakket om at jeg skulle ta disse testene til jeg fikk beskjed om å komme. Tok testene før jul og kom tilbake og fikk svar og avklaring like etter jul. Det er nå 1 mnd siden, og sakbehandleren min venter på raport fra de før det blir tatt noen avgjørelse.
Så han venter på raport, jeg venter på at han skal ringe. Men før det skjer så blir det vel for sent å søke på skole i år. Så skulle jeg bare søkt? Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal gå, for det jeg vil lære er for langt unna og de valgene jeg har i nærheten frister lite, en annen sak er om jeg i det hele tatt kommer inn.[>:]
Men jeg kan vel søke på flere skoler, og kommer jeg inn, så kan jeg vel takke nei vist det like vel ikke blir noe av?
Og vist nav skal dekke dette, er det noe som skal være med på søknadene da?
Så han venter på raport, jeg venter på at han skal ringe. Men før det skjer så blir det vel for sent å søke på skole i år. Så skulle jeg bare søkt? Jeg aner egentlig ikke hva jeg skal gå, for det jeg vil lære er for langt unna og de valgene jeg har i nærheten frister lite, en annen sak er om jeg i det hele tatt kommer inn.[>:]
Men jeg kan vel søke på flere skoler, og kommer jeg inn, så kan jeg vel takke nei vist det like vel ikke blir noe av?
Og vist nav skal dekke dette, er det noe som skal være med på søknadene da?