• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mulig min tur <Oppdatert>

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Våknet idag med mens murringer, så var jeg på do og der kom slimproppen. Etter do besøk så har jeg kjent at smerten blir sterkere så tviler ikke på at det er rier på gang. Jeg har ikke termin før 24sept altså om 2uker. Så nå har jeg panikk for jeg husker plutselig ikke hva jeg mangler eller hva jeg skal gjøre mens dette tar seg opp. ##skriver med mobilen nå, så derfor blir det litt tett. Da dro vi på sykehuset, og der sa de at jeg hadde 6-7 cm åpning. Innen 45 min eller mindre så kjente jeg at jeg måtte presse. Noen få press senere kom prinsessen vår ut. Det gikk mye fortere enn forventet. Trodde ikke at hun kom før ikveld, men hun hadde nok hastverk. Nå koser vi oss og skal senere få inn storebror. ##

Lykke til, så spennende!
Det meste kan man ordne senere - ikke stress med det =)

Lykke til, skulle ønske det var meg ;) du får pakke ferdig bagen og gjøre klart til å dra på sykehuset :) og ta tiden på riene.

Så spennende! Masse lykke til :)

Masse lykke til!!! Spennende :)

Lykke til!

Riene tok seg opp fort og nå husker jg hvorfor jeg ikke ville ha fler da jeg lå å føds sist! Hehe, men vi drar nok til sykehuset nå snart

Gratulerer så mye :) Hørtes ut som ein grei fødsel :) Kos deg masse :)

Ååå så raskt! :-) gratulere så mye!!

Hali skrev:
Det var kjapt. Gratulerer så masse! Kos dere 

emoticon Gratulerer så mye med jentaemoticon

wow så fort det gikk!!! Gratulerer så mye

Back
Topp