Mulig matforgiftning

Singo95

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg var ute på resturant i går og spiste. I natt voknet jeg til diare og oppkast. Har ikke hatt noe kvalme tidligere i svangerskapet, så regner med disse hendelsene henger sammen. Passet på at jeg ikke spiste noe som var på "nei-listen" til oss gravide.

Noen her som vet om dette er farlig eller kan skade fosteret? Formen er nå helt fin igjen.
 
Hei!
Jeg var ute på resturant i går og spiste. I natt voknet jeg til diare og oppkast. Har ikke hatt noe kvalme tidligere i svangerskapet, så regner med disse hendelsene henger sammen. Passet på at jeg ikke spiste noe som var på "nei-listen" til oss gravide.

Noen her som vet om dette er farlig eller kan skade fosteret? Formen er nå helt fin igjen.

Sniker
Nei, om det du spiste ikke var på nei-lista går det nok bra for fosteret med med matforgiftning, så lenge du begynner å få i deg og holde på væske igjen ❤️ god bedring!
 
Hvis du ikke får i deg væske og er bekymret er det alltid godt å ta telefon til legen eller jordmor. masse god bedring:Heartred
 
Takk for svar! Formen var tilbake til normal når jeg voknet i dag morges, så har fått i meg mye drikke :D
 
Jeg ble matforgiftet i Tyrkia i forrige svangerskap. Kastet opp som en helt og var livredd for at jeg hadde spist noe som kunne være til skade for babyen (særlig mtp toxoplasma og de greiene der). Husker fastlegen sa til meg at bakterier som forårsaker matforgiftning ikke er skadelig for fosteret:) Så dette er ingenting å bekymre seg for!! :)
 
Back
Topp