Mulig MA

frulie94

Blir kjent med forumet
Første dag i siste menstrasjon var 8 oktober.. med en syklus på ca. 30 dager skulle jeg vært 6+5 idag. Var på tidlig ul idag, og hun satt meg tilbake helt til 4+4. Da det kun var en plommesekk å skimte. Testet positivt med clearblue digital (1-2 uker) den 8 november. Hun kunne også se noen ujevnheter i livmoren som hun antok var koagler. Så alt tyder på at det er en MA eller forestående SA som står for tur. Men hun kunne verken bekrefte eller avkrefte noe da plommesekken så normal ut for et tidlig svangerskap å være.

Vet ikke helt hva jeg ville oppnå med dette innlegget, bare lufte tanker og få det ut. Syntes det er vanskelig å skal gå og vente i flere uker nå uten og vite.. er det mulig å finne ut om det er en MA eller ikke gjennom hcg tester hos legen? Om det ikke er stigning kan man vel trygt anslå at det er en MA?
 
Føler så utrolig med deg. Har det nesten slik som deg.
Må vente ei uke på ny ul.
Her trodde jeg at jeg var i uke 9 på ul i går så hun plomwsekk og foster Annlegg. Pga hcg måling forrige uke som var bra vil hun at vi skulle se det Ann ei uke
 
Føler så utrolig med deg. Har det nesten slik som deg.
Må vente ei uke på ny ul.
Her trodde jeg at jeg var i uke 9 på ul i går så hun plomwsekk og foster Annlegg. Pga hcg måling forrige uke som var bra vil hun at vi skulle se det Ann ei uke

Takk. Forferdelig å vente i uvisshet :( Hvor langt ble du satt tilbake? Hun nevnte ingenting om fosteranlegg her..

Får dra til legen og ta hcg måling så kanskje nan får svaret litt fortere. Jeg kan umulig vær 4+4 da jeg fikk positiv clearblue (1-2) dager DAGEN før jeg isåfall skulle blitt befruktet.. :( Så er ganske sikker på at dette er en MA.
 
Takk. Forferdelig å vente i uvisshet :( Hvor langt ble du satt tilbake? Hun nevnte ingenting om fosteranlegg her..

Får dra til legen og ta hcg måling så kanskje nan får svaret litt fortere. Jeg kan umulig vær 4+4 da jeg fikk positiv clearblue (1-2) dager DAGEN før jeg isåfall skulle blitt befruktet.. :( Så er ganske sikker på at dette er en MA.
Jeg ble satt til 5-6 ca. Jeg er ganske sikker på at det er en MA men h0un mente det var mulig. Hadde siste hcg måling mandag for en uke siden. Og hadde da en kjempe fin stigning. Hun mente det ikke skulle stige så bra om det var en MA.

Andre gangen på rad med MA for min del der fosteret har stoppet i uke 5
Hadde en MA i august å en nå. Så usikker på om jeg komner til og prøve en gang til.
 
Back
Topp