Mulig kjemisk?

R

Rebecca2025

Guest
Hei,
Jeg har begynt på utrogestan denne syklus pga. kort lutealfase.
Hadde små murringer 11 og 12 dpo. Tok test morgen 13 dpo. Brukte Vidi sin digital test. Fikk en svak strek som både jeg og samboer så.
Tok ny test i dag 14 dpo, også fra vidi. Set ingen strek. Føler meg sliten (typ gravidsliten. Mer i dag enn i går).
Test nummer to hadde ligget i veldig varm bil et par timer, ser på nett at det kan påvirke.

Tror dere kloke hoder det er størst sannsynlighet for kjemisk, eller dårlig test?

Hei,
Jeg har begynt på utrogestan denne syklus pga. kort lutealfase.
Hadde små murringer 11 og 12 dpo. Tok test morgen 13 dpo. Brukte Vidi sin digital test. Fikk en svak strek som både jeg og samboer så.
Tok ny test i dag 14 dpo, også fra vidi. Set ingen strek. Føler meg sliten (typ gravidsliten. Mer i dag enn i går).
Test nummer to hadde ligget i veldig varm bil et par timer, ser på nett at det kan påvirke.

Tror dere kloke hoder det er størst sannsynlighet for kjemisk, eller dårlig test?
Akkurat det merket er vel kjent for å gi svakt og sent utslag på tester. Ta heller clearblue digital, eller Makesure strimler som du får kjøpt på Kiwi, Coop extra osv:-)

Takk for tips! Kjøpte maksure sine og testet nå. Riktignok midt på dagen 14 dpo, men ingen strek. Da er det nok kjemisk, eller bare feil på første test :(

Hei! Jeg sitter i samme situasjon. Fikk SOLEKLAR positiv test på onsdag (13 dpo) men jeg tenkte at neeeei detta tror jeg ikke på! Tok ny test igjen dagen etter og den er negativ. Nå er jeg på 16 dpo, fortsatt ingen mens! Er småkvalm og murrer veldig nedi der men har ikke turt å ta flere tester nå.. Veldig frustrerende :(

Hei! Jeg fikk positiv digital1-2 for 8 dager siden, eggløsning var ca 1-2 juli. I dag sier den enda 1-2 uker… har noen opplevd det samme? Strimmel testene blir ikke særlig sterkere, men er mer sterkere idag og i går enn dagene før

Hei! Jeg sitter i samme situasjon. Fikk SOLEKLAR positiv test på onsdag (13 dpo) men jeg tenkte at neeeei detta tror jeg ikke på! Tok ny test igjen dagen etter og den er negativ. Nå er jeg på 16 dpo, fortsatt ingen mens! Er småkvalm og murrer veldig nedi der men har ikke turt å ta flere tester nå.. Veldig frustrerende :(
Så merkelig!
Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før mensen kommer etter kjemisk? Jeg er på 16 dpo (har tatt utrogestan men stoppet 13 dpo), fortsatt ingen mens. Er veldig hormonell, men det kan jo være mensen som kommer…
Når skal du teste igjen?

Back
Topp