mulig keisersnitt

Mammat4sesser

Gift med forumet
jeg var paa ul paa torsdag pga smaa blodninger IGJEN!!! Alt var bra m den lille   Mwn,morkaka har flyttet seg enda lenger ned,saa den ligger 2 cm over mormunn (var 1 cm over sist) saa da kan det hende det blir keisersnitt paa meg hvis den ikke flytter seg  og det vil jeg ikke,vil fode vanlig..  saa haaper den flytter seg.. skal paa ul torsdag i neste uke og da blir det planlagt videre oppfolging.. haaper den trekker seg oppover igjen.. 

hei hei - jeg er i akkurat samme situasjon som deg - ja sett bort i fra at jeg faktisk synes et keisersnitt hadde vært helt greit[&:]

Jeg var hos lege på onsdag i forrige uke som ikke legen fant fosterlyden - så jeg ble sendt til en spesialist som tok ultralyd - så det var han som oppdaget det.... heldigvis!!!

Jeg skal på ordinær ultralyd 22. mars. Også har jeg fått ny ultralyd time hos spesialisten i uke 32.

godt det er fler i samme situasjon [;)] jg har ikke lyst paa keisersnitt,fodt vanlig 3 ganger saa har et stort onske om det naa oxo. tror ikke det blir den samme folelsen v en keisersnitt.. er ikke redd for aa bli kuttet,for har tatt bukplastikk for. men,blir jo noe helt anna og man maa omstille hodet helt.. saa jeg vil IKKE ha keisersnitt [&:]

jeg har født 2 ganger før - første fødsel var i og for seg grei - mens andre fødsel ønsker jeg ikke å gjennomgå igjen - så derfor hadde det vært greit med et keisersnitt

Back
Topp