Mulig jeg skal inn hit?

Trebarnsmamman

Flørter med forumet
Hei
Kanskje jeg skal inn hit med dere. Tok en test i dag på morgenen som viste en veldig veldig svak strek. Kan dere se den? Har dere også hatt så svake tester? Når blir de sterkere? Har hatt uregelmessig menstruasjon fra jeg sluttet å amme i begynnelsen av sommeren. Så har ingen anelse om når jeg kan ha hatt el. Vurderer ta en ny test i morgen, for sikkerhets skyld☺

Forresten, gratulerer til dere alle her inne

Vedlegg

• IMG_20160913_3.png
    IMG_20160913_3.png
    371,2 KB · Visninger: 64
Den var jo helt tydelig, gratulerer! De testene der har aldri gitt veldig sterke streker hos meg, men fikk positiv digital. :)

Hei
Kanskje jeg skal inn hit med dere. Tok en test i dag på morgenen som viste en veldig veldig svak strek. Kan dere se den? Har dere også hatt så svake tester? Når blir de sterkere? Har hatt uregelmessig menstruasjon fra jeg sluttet å amme i begynnelsen av sommeren. Så har ingen anelse om når jeg kan ha hatt el. Vurderer ta en ny test i morgen, for sikkerhets skyld☺

Ikke noe tvil om at det er en babystrek! Gratulerer så mye, og velkommen hit:) Det er for øvrig helt naturlig at strekene er svake i starten (enda jeg ser din strek godt!) og de vil gradvis øke i takt med at hcg øker. Tror nok fint du kan si at du er gravid:)

Tusen takk dere selv om jeg blir nok ikke overbevist før jeg har tatt en cb test

Hvordan er formene deres da? Når er termin? Jeg har virkelig ingen peiling på når min eventuelt blir..

Hei

Gratulerer masse og velkommen hit :)

Gratulerer! Trengte også 2 tester der den siste var digital før jeg turte å tro det. Jeg vet heller ikke helt når termin er da jeg gikk på p-piller, og ikke hadde mensen. Skal på ultralyd til fredag og gleder meg til å få en dato og forholde meg til :) Lykke til og håper du finner termin etterhvert du også;)

Gratulerer! Helt tydelig babystrek! :D

Tydelig strek. Gratulerer :)

Back
Topp