Mulig jeg kommer inn her

Mammatilsnart3

Blir kjent med forumet
Hei! Har ett spørsmål til dere her. Tok test i morgest sånn ca rundt halv 7, da viste den negativt, men så så jeg på den igjen rundt 8, å da ligger den der svak positiv, er det muli at jeg ikke venta lenge nok til den ble positiv, var trøtt når jeg tok den har vært endel kvalm å ømme bryster er det fortsatt. Mensen skulle ha kommet i går image.jpg

I følge en del andre på forumet så er visst cb+ kjent for å gi falsk positiv etter tiden. Har dog ikke opplevd det selv. Hadde tatt en ny i morgen evt cb digital :-)
Hvisker forsiktig gratulerer :-) Og velkommen :-)

Resultatet skal ikke leses av etter tiden, da den da kan være falsk positiv. Ville tatt en ny i morgen :) krysser fingrene for deg

Da får jeg prøve igjen i morgen, for har aldri opplevd dette før at plutselig positiv. Bestandig vært enten eller. Så nå er jeg helt i villrede, for dette er virkelig ønska, vi har prøvd lenge å fått masse negative tester. Vil d være noe lønnet å prøve på en med ukeindikator?

Når leste du av testen på morgenen da? Cb+ skal vel leses av innen 30 min, og streken ser jo ganske sterk ut. Jeg tror den er positiv:)

Aldri opplevd falske tester selv, så ingen erfaring der.

Når leste du av testen på morgenen da? Cb+ skal vel leses av innen 30 min, og streken ser jo ganske sterk ut. Jeg tror den er positiv:)

Aldri opplevd falske tester selv, så ingen erfaring der.
Var vel kansje bare etter et min kansje? Husker ikke. Var jo halv 7 i dagtidlig så var litt trøtt. Men noe sa meg at jeg skulle se på den en gang til i 8tida ca. Å da var den slik som du ser på bilde jeg la ved her.

Var vel kansje bare etter et min kansje? Husker ikke. Var jo halv 7 i dagtidlig så var litt trøtt. Men noe sa meg at jeg skulle se på den en gang til i 8tida ca. Å da var den slik som du ser på bilde jeg la ved her.

Da har du nok sett på den for tidlig tenker jeg. Såpass sterk som den ser ut på bildet, vil jeg nok tro streken var der innen 30 min.
Står vel på pakningsvedlegget at den skal leses etter 5 min, men før 30 :)

Har du tatt en ny test? :D

Har tatt ny test, den viste negativ i dag. Så skjønner d bare ikke, for jeg har vært kvalm i flere dager nå, pluss ømme bryster, har også mensmurringer. Å fortsatt ingen mens. Har ett så stort ønske om å få en til sammen med min nye samboer. Men vet ikke hva jeg skal gjøre

Har tatt ny test, den viste negativ i dag. Så skjønner d bare ikke, for jeg har vært kvalm i flere dager nå, pluss ømme bryster, har også mensmurringer. Å fortsatt ingen mens. Har ett så stort ønske om å få en til sammen med min nye samboer. Men vet ikke hva jeg skal gjøre

Så kjedelig:(
Var det samme type test?

Åå.. det er leit:-/ har du prøvd annen type test?

Om du skulle hatt mensen igår så ville streken vært sterkere :/
Kanskje du har hatt senere eggløsning og heller kan forvente en sterkere test om noen dager :)
Lykke til iallefall :)

Back
Topp