Mulig jeg kommer inn her...

Raskatte

Elsker forumet
Da testet jeg igår svakt, tok en ny billig strimmel idag som var litt mørkere-men fremdeles svak. Har ikm først på fredag tror jeg. Kroppen kjennes veldig gravid ut igjen, og kvalmen er der for fullt. Hva tror dere? Er 100 % sikker på at jeg er gravid selv, får bare håpe spiren holder seg litt lengre enn i juni hvor jeg hadde en kjemisk...

var en fin strek dette:) husk at HCG kun dobler seg annen hver dag.. IKM til fredag da har du mange dager igjen.. Regner med de bare blir sterkere og sterkere :) masse lykke til.. <3>

Jeg har aldri selv prøvd de strimlene, men jeg ser en strek :D og en strek er en strek som ikke hadde vært der uten at det er hcg i urinen : D gratulerer!

Åh,så spennende! Tar nok en clearblue digital til helgen. Hadde en kjemisk abort i juni, og den streken var mye svakere enn denne-så håpet er der:-)

Da er endelig ikm her, ingen mens og sterkere strek på billig strimmel. Begynner å gå litt emr opp for meg at jeg faktisk er gravid, og optimismen er der. Kommer til å ta en CBD enten imorgen eller søndag tenker jeg, og om den viser Gravid 2-3 (helst), tør jeg nok å bli litt emr aktiv og litt bedre kjent med dere april-jentene 

Hei på deg,og gratulerer med positiv test! Fin strek det!:)

Back
Topp