Mulig jeg er gammel, men....

LilleKaisa

Glad i forumet
Jeg så en jente/kvinne idag, vil tippe hun var på min alder, kanskje noen år eldre. Jeg er 28....hun gikk i shorts, singlet, sandaler og......et SVÆRT sjal rundt halsen...og jeg har sett flere med dette. Hvorfor det? Hvis det er varmt nok for shorts og singlet, hvorfor sjalet????

Hehehe....ja, det gjør det. Men hva skjedde med øredobber? Hårbånd? Smykker osv...jaja...kanskje bare meg som er begynt å dra på åra;)

Lurer på det samme. Det ser jo helt super rart ut spør du meg.

noe jeg syns er enda mer rart er shorts, singlet og støvletter!!!

Haha :) Tenker jeg hver gang jeg ser Martha i h&a!

Vestlandstaus skrev:
Lurer på det samme. Det ser jo helt super rart ut spør du meg.

Skjønner ikke den stilen jeg heller... Heller ikke støvleter til shorts... 
Men begyner sikkert å bli gammel jeg også, er jo 29 emoticon

LilleLavendel skrev:
fordi det ser fiiint ut vel! digger sjal! det pynter:)

Jepp, enig :) Eg bruker sjal nesten heile året eg :)

jeg blir 28 i år og er ikke mye inn i moten, men synes ikke det er så vanskelig altså! :D

moten er noe bohemaktig (70-talls) og det er da inn med "flagrende gavanter" gjerne med mønster. som accessorize istedenfor f.eks. smykker. det varmer jo også litt - istedenfor en jakke utenpå f.eks. I tillegg blir man ikke så bar. greia med shorts og støvletter er både for å ikke ha helt nakne ben og for å understreke lårene i kort shorts.

Hehe, jeg synes at det er deilig å ha et sjal rundt halsen! Greit å ha med i veska i tilfelle det blir trekk. Et stort sjal holder faktisk godt på varmen. Jeg fryser lettere dersom nakke og brystparti er bart, enn om f.eks leggene er bare. Bedre plass til et sjal enn ei hel jakke i veska! Personlig så synes jeg ikke at det ser teit ut heller! Smak og behag:-) 

Men når vi snakker om teit mote, så synes jeg at "skinn-tights" er fryktelig fælt! Du bør i hvert fall være slank og stram hvis du skal gå i sånne, ser helt forferdelig ut når man faktisk kan se konturene av fettfordeling på lårene og rumpa gjennom tightsene... 

Back
Topp