Mulig jeg detter inn her ;)

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har tatt flere tester de siste dagene, en B.T i går, der kom det en svak svak strek og i dag tidlig på BT kom det en svak strek til men litt sterkere, dro på apoteket og kjøpte sånne A1 tester tok den ene med en gang og den og kom opp en strek men også veldig svak... er ca. to dager over IKM tenkte å ta en til i morgen tidlig for å se om den kanskje blir sterkere... begynner å tro litt på det nå, men har hatt en gang tidligere en slik "skygge strek" og ble så skuffet når tanta kom. Er så redd siden de er så svak at det er "lureri" igjen... Noen med erfaring i fra slike svake tester? men samtidig, 3 stk tester med lureri er vel kanskje ikke så sansynlig?

 
forstår hva du mener, lurt av Clearblur plus før, men at tre tester slår ut tror jeg er ganske sikker betyr at du er gravid! Bare test i morgen tidlig så skal du nok se...

Selv testet jeg positivt med billigstrimmel, veldig tidlig.... 6 dager før ikm...
 
Fotsatt posetiv, men fortsatt svak....blir litt usikker eg, tenker vel at eg er gravid men håper alt er så det skal at det ikke er noe  gale siden testene blir så svak :/
 
Jeg har også fått svake tester, men etter tidsfrist.. LENGE etterpå.. Nå er jeg fire dager over IKM og fortsatt ikke noe tegn til TR eller noe mer positive tester.. argh irriterende!
 
Uff frustrerende å ikke vite sikkert.... Klarte ikke vente lenger å dro å kjøpte en digital , Gravid 1-2 :) :) :) så nå er jeg ikke mer i tvil :) satser på spiren holder seg fast videre nå :)
 
gratulerer :)

jeg venta med den digitale fra CB til ikm dagen, og den var rimelig sikker i sin sak.
stoler mest på den ... men måtte jo bruke strimler i dagene før og da hadde jeg svake svake streker... :)
 
Back
Topp