Jeg har søkt en 60% stilling et sted jeg har jobbet litt tidligere. Jeg jobber egentlig i barnehage, men pga mine vedvarende bekkenplager etter forrige fødsel kjenner jeg at å jobbe i bhg ikke er noe for kroppen. Jeg begynte å jobbe 60% igjen nå i august, og hadde da ikke jobbet i bhg på to år. I vår jobbet jeg på det andre stedet (der jeg nå søker jobb), og det taklet kroppen bra. Nå begynner bekkenet og krangle igjen... Plagene begynte før jeg ble gravid igjen, så de kommer fra belastning på jobben. Ikke har jeg sykepengerettigheter før i slutten av november heller, for jeg har vært sykmeldt ett år... Og så må jeg helst opp i 100% stilling for å få fullt foreldrepengegrunnlag før permisjonen... Men det kjennes umulig ut å øke stillingsprosent i bhg sånn som det er nå dessverre...
Dilemmaet mitt er om jeg skal si noe om svangerskapet på et evt intervju eller ikke.... Er 4+6 i dag, og intervjuet blir sikkert ikke før om et par-tre uker tenker jeg.... Er liksom litt rart å ikke si noe, og så må jeg si det om ikke lenge likevel.... Uff, er vanskelig dette. Mannen mener jeg ikke skal si noe, men er usikker altså... Jeg føler jeg lurer dem. Men på den andre siden er det ikke sikkert jeg vil få jobben heller hvis jeg sier noe.. Hva tror dere? (Beklager tettskrevet, men skjønner ikke dette med linjeskift fra mobilen...)