Mulig innleggelse her...

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Får ikke i meg mat. Kvalmen står oppi halsen, og kroppen tåler ikke vektnedgang, da jeg i utgangspunktet er undervektig.

Jeg er så redd.. [emoji20][emoji20]

Huff, god bedring!

Og innleggelse er det beste du kan få når du er så dårlig, ingenting å være redd for! Jo tidligere innleggelse jo raskere i form igjen er min erfaring :)

Får ikke i meg mat. Kvalmen står oppi halsen, og kroppen tåler ikke vektnedgang, da jeg i utgangspunktet er undervektig.

Uff da! :(
Men det positive er at på sykehuset får du den hjelpen du trenger :)

Uffda.. Stakkars! Skjønner godt at du er redd.. Men som Ella30 skriver, det er nok det beste for å komme i form igjen

God bedring.. Glad jeg har litt å gå på, ellers hadde jeg nok blitt lagt inn de siste ukene. Bikket 10 uker nå så håper det gir seg snart ❤️

Venter på at legen skal ringe meg med info [emoji5]

Kjøpte meg en nygrillet kylling. Spiser bare det hvite kjøttet, men kastet opp det også. Nå er det kun drikke som gjelder. Små mengder. Så får vi se hva de sier på sykehuset. Huff. Helt forferdelig dette her [emoji33][emoji33][emoji33]

Tusen takk for støtten [emoji173]️[emoji173]️

Huff så slitsomt! Håper på rask bedring, masse lykke til
emoji173.png

Kjøpte meg en nygrillet kylling. Spiser bare det hvite kjøttet, men kastet opp det også. Nå er det kun drikke som gjelder. Små mengder. Så får vi se hva de sier på sykehuset. Huff. Helt forferdelig dette her [emoji33][emoji33][emoji33]

Om du ikke blir lagt inn idag så prøv å kjøpe noen av de høykalorismoothiene på apoteket. 1 smoothie er rundt 1000 kcal, og de er ikke allverden store. Med andre ord kan du kanskje få i deg litt og litt uten at det kastes opp? Eplejuice er også fint.

Om ikke legen legger deg inn be om å få en hastehenvisning til klinisk ernæringsfysiolog på sykehuset. De kan hjelpe deg med både mat som kan være bedre mtp kvalme, og hvordan du kan få i deg det du trenger selv om du får i deg lite [emoji173]️

Huff. skjønner det er en ekkel følelse, men prøv å snakk med legen din om det. Kan hende de vet råd. Hvis ikke er det jo vikitg at du får i deg noe, selv om det innebærer innleggelse.
Klem til deg og god bedring.

Huff. skjønner det er en ekkel følelse, men prøv å snakk med legen din om det. Kan hende de vet råd. Hvis ikke er det jo vikitg at du får i deg noe, selv om det innebærer innleggelse.
Klem til deg og god bedring.

Tusen takk [emoji173]️

God bedring[emoji173]️

Back
Topp