Mulig gravid?

• Trådstarter Trådstarter Håperpåspire
  • Opprettet Opprettet
H

Håperpåspire

Guest
Fødte for 7 mnd siden. Ikke hatt mensen etter det. Ønsker to tette barn. Har nå den siste uken hatt kraftige menssmerter (klarer ikke å ligge på magen), ømme bryster, kvalme, metallsmak, hslsbrann, hodepine og vært veldig trøtt. Tok en g test i dag og den var negativ. Synes det var rart med så mange symptomer. Noen som har opplevd noe liknende?
Vet jo ikke når jeg skal ha menstruasjon så vet derfor heller ikke evt hvor mange dpo jeg er. Noen med så mange symptomer som først har testet negativt og deretter positivt?

Fødte for 7 mnd siden. Ikke hatt mensen etter det. Ønsker to tette barn. Har nå den siste uken hatt kraftige menssmerter (klarer ikke å ligge på magen), ømme bryster, kvalme, metallsmak, hslsbrann, hodepine og vært veldig trøtt. Tok en g test i dag og den var negativ. Synes det var rart med så mange symptomer. Noen som har opplevd noe liknende?
Vet jo ikke når jeg skal ha menstruasjon så vet derfor heller ikke evt hvor mange dpo jeg er. Noen med så mange symptomer som først har testet negativt og deretter positivt?
Jeg trodde en gang jeg var gravid, fikk mange symptomer, men var ikke gravid. Kan jo selvfølgelig hende du er gravid, men at det er for tidlig å teste. Vanskelig å si. Du får vente et par dager til og teste på nytt igjen. Vet du når du sist hadde mensen?

Fikk det sånn når eldste var ca 1 år. Mensen var forsinka med flere uker og mange symptomer. Var ikke gravis. Kroppen kan lure deg en del etter at du har født med hormoner osv.

Back
Topp