Mulig gravid, langt på vei?

Lotta915

Glad i forumet
Jeg er ikke en sånn som kjenner etter på symptomer, så at jeg sitter her nå med alt dette er ganske utrolig.
Jeg begynte i juni å slite med småkvalme, tenkte det var varmen og tok det med ro. Så sleit jeg med ømme pupper, det gjør jeg av og på ennå. Tenkte at det var p pillene/syklus. Jeg tenkte en liten stund at jeg kunne være gravid, men så begynte jeg å blø.
Da tenkte jeg dag 2 av blødningen at jeg mister fordi det var sort, klumpete og smertefullt, men blødningen varte bare i 4 dager. Min vanlige menstruasjon er på 7 dager.
En hel uke gikk før en ny blødning kom, den var brunsort og litt klumpete den også. Denne blødningen varte også kun et par dager. I denne tiden fikk jeg en svak positiv test.
Jeg var en stund redd for at jeg kunne være syk, men 5 mai tok jeg celleprøve som var normal.
I den siste tiden har jeg merket en veldig rar luktesans, barnet mitt blir badet annen hver dag nå for jeg syns det lukter sånn av han. Ingen andre merker noe til det.
Jeg liker ikke mat jeg vanligvis liker, samme som forrige graviditet. Jeg liker mat jeg egentlig ikke har spist før, jeg syns kjøttdeig lukter vondt, samme som sist.
Nå har jeg lagt merke til at puppene mine brått har blitt veldig fyldige. Jeg er strl xs i klær og det ser nesten ut som om jeg har fått silikonpupper.
De siste par ukene har jeg tatt 4 tester, to forskjellige merker og ingen viser noe. Samtidig fortsetter alle disse symptomene. Følelsen av bekkenløsning, trøtt, hodepine, lett tett nese, likevel ikke syk, svært hormonell. Det har gjort at jeg har sluttet på prevensjon for å se om det er årsaken. Jeg føler at jeg ikke vil bli hørt om jeg drar til legen, men tok likevel kontakt for å høre om å bytte prevensjon. Da fikk jeg til svar at jeg måtte ta kontakt etter 14 august.
Den siste uken kjennes det ut som at jeg virkelig må tisse, men det kommer veldig lite hver gang.
Om jeg var tidlig på vei rundt 5 mai, så det ikke syns på ultralyd ved celleprøve, kan det være at jeg er så langt på vei at g-test ikke gir utslag? Eller gir en svak og 3 negative?
Nærmeste private gynekolog er 2 timer unna.
Flere ting jeg har reagert på er ekstrem røyting, innmari glad i mat og smerter i beina.
Mvh.

En graviditetstest vil ikke bli negativ i løpet av svangerskapet, uansett hvor langt du er på vei.

Både prevensjon og slutt av prevensjon kan gi masse symptomer, så det kan rett og slett bare være hormonell ubalanse pga det. :)

Back
Topp