Mulig forlate dere!

Bettan85

Blir kjent med forumet
Heiasnn. Da kan det godt hende at jeg må forlate dere da jeg trolig har mistet.. :s Ingen ting er sikkert da før den 21,juni da jeg skal tilbake på ultralyd. Kjenner det er mindre koselig å gå såpass lenge å vente,men har ikke annet valg..

Åneei, så utrolig trist :( Hvorfor tror du at du har mistet? Kan du ikke dra til legen for å sjekke med hcg stigning?

Krysser fingrene for at alt er i den skjønneste orden :)

Fikk en blødning på fredag. Ringte legen med en gang,fikk time ble sendt på ultralyd på lørdag. Der va det enda fast den lille,alt han så var at det var en tidlig graviditet. Er vist kortere på vei en man har trodd,eller det kunne være som sist en blighted ovum. Tok blod prøve,skal ta ny blodprøve 20 å ny ultralyd 21. Å siden jeg enda har blødning så tror jeg at saken er tapt for denne gang.emoticon
Bor 14mil unna nærmeste sykehus så da blir det litt sånn.
Men vi prøver jo å krysse fingrene over at det kanskje går bra siden den satt fast enda på lørdagen. Men det får vi ikke vite før 21;så framt jeg ikke får sterk blødning.

Neii, så trist!! Får håp den klorer seg fast og blir værede hos dere til tross for blødningen!! Lykke til!

Huff, så trist å lese

Jeg fikk en blødning i uke 6 i forrige svangerskap og var helt sikker på at jeg hadde mistet. Blødde i flere dager og tok hcg prøve der verdiene hadde sunket. Likevell holdt lille gutten seg fast og alt gikk fint. Mest sannsynlig var det samleie som hadde forårsaket et par rifter. Kan det være tilfelle hos dere kanskje ?

Krysser vertfall fingrene og håper alt går fint

des09feb12 skrev:
Neii, så trist!! Får håp den klorer seg fast og blir værede hos dere til tross for blødningen!! Lykke til!

Sign! Fekk vondt i magen av å lesa. Håper det går bra!

Nei og nei...  Det var ikke noe koselig å høre! Krysser alt jeg kan for at mini kloooorer seg fast!

Skikkelig trist å lese! Håper spiren klorer seg fast. Tenker på deg:) Klem...

Uff, så trist! Håper spiren klorer seg fast, og at du får se liv neste gang du er på UL. TviTvi

Charl0tte skrev:
Uff, så trist! Håper spiren klorer seg fast, og at du får se liv neste gang du er på UL. TviTvi

Takk alle sammen.. Var noe panisk da jeg oppdaga det da jeg var på jobb. Håper jo med dere at den klorer seg fast. Men jeg klare liksom ikke helt se at den skal ha klart det,har ikke hatt så mye blødning som ved en mensen. MEn det har vært en del koagulerte saker som har kommet.. Ikke lyse rosa greier mange her innom snakker om at di har hatt.. Men blir nu hengende her inne med dere til den endelige dommen er tatt. Er sykemeldt denne uken fra jobb,guri det e kjedelig. Men trur det er til det beste:)

Back
Topp