Mulig fødsel på gang!

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Våknet opp i 3-tiden i natt med sterke tak i rygg og mage. Riene kom hver 7-8 minutt fram til kl. 7. Så dabbet det litt av.. tok seg opp igjen kl 9 og har hatt rier siden da. Nå kommer de hvert 4-8. minutt. Håper de blir mer hyppig og regelmessige snart..! Vi sitter hjem å venter enn så lenge etter råd fra føden.. :)

Våknet opp i 3-tiden i natt med sterke tak i rygg og mage. Riene kom hver 7-8 minutt fram til kl. 7. Så dabbet det litt av.. tok seg opp igjen kl 9 og har hatt rier siden da. Nå kommer de hvert 4-8. minutt. Håper de blir mer hyppig og regelmessige snart..! Vi sitter hjem å venter enn så lenge etter råd fra føden.. :)
Lykke til :) ❤️

Så spennende :D

Takk! 40+1 i dag. Tror slimproppen gikk nå, men fremdeles for korte rier og lenge mellom intervallene (4-6 min.) Dette tak nok litt tid regner jeg med..

Får håpe du slipper å gå så lenge. Jeg er andre gangs, første gikk vannet med, to timer etter vannet begynte riene, ekstreme med engang. To timer etter de va hu ute. Så fødsel som går unna på fire timer er intensivt og en rekker ikke være helt med på opplevelsen. Sjokk tilstand de første dagene hehe

Lykke til!

Back
Topp