Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 30.ettellerannet% er jo ikke så langt fra det jeg regnet medInteressant syns jeg
Hva fikk du? 28,3% fikk jeg![]()
Jada, tar det ikke så seriøst, bare var litt festlig31,8 % fikk jeg. Men sånt kan ikke regnes ut på den måten duJeg kan være 22 år, men ha store fertilitetsproblemer og jeg kan være 40, og kun trenge den siste dytten
![]()
Jada, tar det ikke så seriøst, bare var litt festlig![]()
Ja, det er vel ca lik prosent for inseminasjon som ved å prøve helt naturlig....Mindre festlig var det når legen under inseminasjonen sa at sjansen for graviditet kun var 20 prosent per inseminasjon..
Ja, det er vel ca lik prosent for inseminasjon som ved å prøve helt naturlig....
Du må ikke miste håpet av det, folk blir jo naturlig gravide så ofte at det er til å bli kvalm avAhhh, nei. Alt for tidlig å miste håpet nåMen dette gamet hadde vært 1000 ganger lettere om det faktisk var gitt at man ble gravid ved første omgang
![]()
Det har jeg også, barn uten ivf40,3% herSikkert fordi jeg har vert gravid og fått et barn uten ivf før
![]()
De så jeg ikkeOm det er noen realitet ved denne kalkulatoren eller ei er jo en ting, men det jeg likte med den var at den anga sjanse for å få vellykket svangerskap, ikke bare positiv test![]()