mulig det blir bud idag....

Lillegumman

Elsker forumet
på dette svææææære huset! da har jeg plass til bv-treff [:D] http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19433576&folderId=1066068

vi legger inn hvis det ikke kommer noe bud, da legger vi inn et lavt et. så får vi se. det har ligget ute leeeeenge, og er allerede satt ned fra 5.600.000kr...

hmm.. jeg tror det blir mye maling av tak på deg fremover om dere får det[:D]
Fint hus da.. Hadde aaaaaldri hatt råd til noe sånt vi[&o] Ser for meg en gang at jeg skal arve Pappas hus, men skjønner ikke hvordan i hel***e jeg skal få råd[:(]

Ojojoj!! så spennende da [:)] Håper de godtar et skambud [:)]
Et sånt hus skal vi også kjøpe, en vakker dag. Må bare selge unna leiligheten min og litt sånn først..

det blir nok en del maling ja, og litt annet. men det er der det er kjekt av mannen er byggingeniør [:D] ikke bare liker han å gjøre litt selv, men han har gode kontakter som gjør jobben for en billig penge [:)]

Ahh, da har du en stoor fordel[;)]
Krysser fingrene for at dere får det billig jeg da..
Så kommer vi på besøk hele januargjengen[:D]

ORIGINAL: mammamiia

Så kommer vi på besøk hele januargjengen
[:D]

Vi kommer alle mann! [:)]

ORIGINAL: virvla

ORIGINAL: mammamiia

Så kommer vi på besøk hele januargjengen
[:D]

Vi kommer alle mann! [:)]

ja, det håper jeg virkelig!!!! [:D]

Krysser fingra for at du kommer under taksprisen.
Synes den var litt overriset jeg, men det var min mening da den ligger jo på Ski så da skulle det ikke gjøe noe om dere gikk endel ned på budet dere legger inn.

Lykke til.....generasjonsbolig så dersom jeg ikke husker feil så skulle det vel flytte inn flere enn dere eller skal dere leie ut?

ORIGINAL: twinanne

Krysser fingra for at du kommer under taksprisen.
Synes den var litt overriset jeg, men det var min mening da den ligger jo på Ski så da skulle det ikke gjøe noe om dere gikk endel ned på budet dere legger inn.

Lykke til.....generasjonsbolig så dersom jeg ikke husker feil så skulle det vel flytte inn flere enn dere eller skal dere leie ut?

tenkt til å leie ut i kjelleren ja

skulle ønske vi hadde råd til hus, men vi prioriterer heller å ha lille gutt hjemme til han er 1 1/2 år. 

Back
Topp