Mulig å teste såå tidlig??

Rosa Brokkoli

Forelsket i forumet
i følge lilypie tickeren så er jeg 3+6 nå.. det vil si at jeg testet positivt allerede 3+2..
er ikke det LITT tidlig??
Fikk da gravid 1-2 på clearblue digital allerede 3+3...
Med de to andre så var testene negative helt frem til uke 6..

jeg testet positivt 3+2! syntes også det var tidlig. tok en test to dager etter, den var også positiv :)

Jeg prøvde en slik ticker, å der kom det at jeg er mye kortere på vei enn jeg egentlig er.

Jeg prøvde en slik ticker, å der kom det at jeg er mye kortere på vei enn jeg egentlig er.

Du må sette termindatoen 2 dager for sent for å vise rett lenge på svangerskapet, ettersom utlandet regner fullgått svangerskap på 40 uker.. Vi har 40+2 eller 40+3.. Kommer an på legen..

Du må sette termindatoen 2 dager for sent for å vise rett lenge på svangerskapet, ettersom utlandet regner fullgått svangerskap på 40 uker.. Vi har 40+2 eller 40+3.. Kommer an på legen..

Aha, det er jo greit å vite:P

aah ja det kan jo være.. i følge mine beregninger er jeg 4+2.. :) Men fikk uansett positiv test veldig tidlig i forhold til de to andre gangene jeg har vært gravid. Gleder meg til UL i sept. :D

viser en test positiv tidligere ved tvillinger? :)
Gjorde ikke det til meg iallefall. Fikk positiv 12 dpo, men svak. Svak 13 dpo også, men positiv digialt med "gravid 1-2". Men strimmeltesten på IKM dagen var veldig sterk. Var ganske likt med første også, og det var bare en :)

aah ja det kan jo være.. i følge mine beregninger er jeg 4+2.. :) Men fikk uansett positiv test veldig tidlig i forhold til de to andre gangene jeg har vært gravid. Gleder meg til UL i sept. :D
Men om du tror du er 4+2 og testet positivt for 3 dager siden, så var jo ikke det så veldig tidlig? Sånn sammenlignet med andre her iallefall :)

Men om du tror du er 4+2 og testet positivt for 3 dager siden, så var jo ikke det så veldig tidlig? Sånn sammenlignet med andre her iallefall :)
sammenlignet med mine andre graviditeter er det tidlig. Har fått negative tester helt frem til uke 6 med begge to.

taster fra appen ;)

Jeg testet svakt 9 dpo i begge svangerskap. Har brukt clearblue ferilitetsmonitor så vet akkuratt når jeg hadde eggløsning. VELDIG sjelden det er tvillinger selv om man tester tidlig så det ville jeg ikke tenkt særlig på. Ei med tvillinger i min barselgruppe testet ikke særlig tidlig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg testet svakt 9 dpo i begge svangerskap. Har brukt clearblue ferilitetsmonitor så vet akkuratt når jeg hadde eggløsning. VELDIG sjelden det er tvillinger selv om man tester tidlig så det ville jeg ikke tenkt særlig på. Ei med tvillinger i min barselgruppe testet ikke særlig tidlig

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hvilken forskning kan du henvise til når du sier at det er VELDIG sjelden??

www.tvilling.no/file.php?id=215
Med tanke på hvor vanlig det har blitt å teste tidlig også er det ikke stor sannsynlighet men det skjer jo.
Har du derimot høy alder og toeggede tvillinger i familien har du litt større prosent sannsynlighet ;)

Og ivf og de som går på hormoner har høyere sjansen. Derfor de ser en økning i antall tvillingfødsler nå enn tidligere (medregnet høyere alder på kvinner som er gravide også)

Back
Topp