Mulig å kjenne bevegelse?

mammatil2skatter<3

Forelsket i forumet
Heisann. Bare lurer på en liten ting, er det på noen slags måte mulig å
Kjenne noe bevegelse så tidlig som i uke 10? Vet det høres teit ut, men den blafringen jeg kjenner er så
Lik den som var med storesøster. Vet jo hva jeg skal kjenne etter, og det føles ut som noe beveger seg, men det er da fortsatt veldig tidlig?

Jeg kjente små luftbobler som sprakk når jeg var 10-11 uker på vei med førstemann. Og de var på samme sted hver dag og ble bare sterkere. Så tror det er mulig ja :)

Tja... Veit ikke jeg... Spira er vel ikke mer enn tre cm? Skal ganske mye til for å kjenne det.. ;) jeg kjente vel ikke Noe bobling før uke 12-13 med andremann... Med første så kjente jeg ikke Noe før spark i uke 19-20 :)

Kommer vel an på mye, hvor morkake ligger og sånt, jeg kjente ingen ting før uke 20/21 sist, men til gjengjeld kunne man kjenne det utenpå bare et par dagen senere...jeg hadde morkaka foran, så den hadde nok tatt i mot veldig mye av bevegelsene. :) Det er jo mye luft i magen på denne tida, så er kanskje vanskelig å vite hva som er hva. Jeg har flere ganger hatt "fantomspark" etter førstemann, men det er jo bare luft i magen, som kjennes veldig likt ut :)

Jeg kjente i uke 13-14 med jentungen, utenpå uken etter. Hun var en sterk baby, holdt hodet lenge oppe når hun lå på magen bare 1 døgn gammel. Jeg er 8+1 nå og innbiller meg at jeg kjenner "dunk" nedover:P er nok bare luft ja:p

Sent from my GT-P1000 using BV Forum mobile app

Med andre mann kjente eg det i uke 12:) så er kanskje mulig:)

Jeg tror man kan kjenne "ting" nede i magen, for det foregår jo mye der. Men at man kjenner spark fra den lille nå har jeg ikke noe tro på. Den er kun noen få cm og veier under 5 g (uke 10). Den må ta bra fart og virkelig stange inn i livmorveggen da i så fall :-p

Back
Topp