Mulig å få symptomer 4 dpo?

Cleopatra2018

Flørter med forumet
Er det mulig å få symptomer 4 dpo eller er jeg heeeeelt på bærtur :shy:?? Jeg kjenner murringer og stikninger som kommer og går, håper håper så inderlig det er en spire som graver ned der :smiley-angelic001
 
Første gangen ante jeg ikke noe, trodde jeg var fyllesyk i ukesvis.
Andre gangen visste jeg det samme dag som befruktning, men det var utenfor livmoren.
 
Det befruktede egget må nå blastocyststadiet før det er i stand til å feste seg i livmorslimhinnen.
Det blir til blasto på dag 5 etter eggløsning - derfor er svaret; nei det er ikke mulig å få symptomer 4 DPO. Det du kjenner da er i så fall noe annet eller så er det lengre siden EL enn først antatt.
 
Jeg har kjent noe på dag 5 i hvert fallnår jeg når blitt gravid, så kan godt hende det er mulig. :) Lykke til!
 
De to gangene (nå i dette århundre haha) har jeg hatt murringer fra EL av. Det har jeg ALDRI utenom!
 
De to gangene (nå i dette århundre haha) har jeg hatt murringer fra EL av. Det har jeg ALDRI utenom!
Ikke sant! Jeg har heller ikke å opplevd å få det så kjapt, får det mest et par dager før mens og da vet jeg at TR er på vei, mulig jeg overanalysere og. Håper ikke det, pp 10 nå og kjenner at jeg begynner å bli veeeldig lei :(
 
Ikke sant! Jeg har heller ikke å opplevd å få det så kjapt, får det mest et par dager før mens og da vet jeg at TR er på vei, mulig jeg overanalysere og. Håper ikke det, pp 10 nå og kjenner at jeg begynner å bli veeeldig lei :(
Ja sånn er jeg også. Får egentlig ikke murringer før kanskje noen timer før mensblødningen starter. Så da jeg hadde murringer fra EL av skjønte jeg noe var på gang :)
 
Når jeg var gravid i første pp så begynte jeg å føle symptomene 4 dpo! Skikkelig bryst stikking og murringer i magen (har det aldri ellers)..
 
Vi blir nok mere vare på alt som skjer med kroppen vår når vi er prøvere. Jeg har så mye murringer før og etter el at det er til å bli sprø av.. kjenner alt som skjer i kroppen så altfor godt, blitt værre for hvert barn. Kjente aldri el før jeg fikk barn feks. Nå vet jeg veldig godt når den er i anmarsj for å si det slik! Og vet også når egget ikke slipper likevel, da er det såvidt jeg har murringer i forkant. Mens når egget slipper så er det direkte ubehagelig og vondt i noen dager før, og den siste dagen er ganske heftig. Så på el-dagen er det noe roligere igjen... et par dager senere setter murringene igang igjen.

Og slik er jeg selv om jeg er prøver eller ei.
 
Back
Topp