Mulig å få egguttak eller eggdonasjon når man har barn fra før?

D

Drømmer3

Guest
Hei. Jeg er verdens heldigste, jeg har to friske og raske jenter som ble til helt uten problemer. Ønske om tre barn har vært der hele veien, og sorgen var derfor enorm når jeg fikk beskjed om at jeg har kommet i tidlig overgangsalder i en alder av 34 år:/ jeg skammer meg over å tro at det var vårt «valg» å kunne få en til, og også over å være så grådig at man vil ha flere tross to vidunder:/ jeg har ikke vært til gynekolog enda, men bekreftet ved blodprøver og flere symptomer.. ikke fått time til oppfølging før i desember:/ Hva er mulighetene våre nå? Er det noen som har fått dekket egguttak når de allerede har to barn? Eller noen som har fått eggdonasjon når de allerede har to barn?
 
Har ingen erfaring med tidlig overgangsalder og den problematikken, ville bare si at jeg absolutt ikke synes du skal skamme deg over å ønske nummer 3. :hug003
 
Ikke sikkert du får det hos offentlig sykehus. Men beste er å få henvisning og høre hva de sier. Mener å huske at det var ett sykehus som lar folk slippe til selv om det er barn fra før av. Hvis økonomien tillater det så er jo alltids privat klinikk en vei å gå. Der trenger dere ingen henvisning og de tar dere raskt inn. Tenker du eggdonasjon så er det kanskje ikke like travelt. Men om du vil prøve å få ut noe egg fra deg så må det skje så fort som mulig før prosessen med overgangsalderen har fått gå for langt. Vet du hva du har i amh?
 
Back
Topp