Mugg og mus....

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jada, hadde jo lagret sportsdelen m/ kalesje og understell i en bod siden i sommer. Trodde boden var tørr og tett. Men så feil kan man ta.... Når vi nå tok ut vognen er kalesjen spist på av mus (rundt kantene), og inni kalesjen er det mye mugg.... Selvfølgelig er fargen gått ut, så vi får ikke tak i ny. Der musene har spist kan muligens en venninde av meg sy på nytt kantbånd, men er verre med muggen. Noen tips? Kalesjen brukes jo også på bag delen :(

Det kommer jo litt ann på muggen da :/ Det kan jo være helt harmløst til veldig skadelig og ikke helt borte selv om man ikke "ser" det etter vask.

Må ærlig innrømme at jeg hadde kasta den... Mugg setter sporer og kan fort komme igjen.

Må ærlig innrømme at jeg hadde kasta den... Mugg setter sporer og kan fort komme igjen.
Hadde vi hatt penger hadde jeg ikke stusset på å kjøpe ny vogn... Har heldig vis god tid ennå, så kanskje det kommer noe på finn :D

Hadde vi hatt penger hadde jeg ikke stusset på å kjøpe ny vogn... Har heldig vis god tid ennå, så kanskje det kommer noe på finn :D

Så kjedelig da!!

Følg med på finn ja :-) kanskje dere kan ønske dere litt bidrag i gave??

Så kjedelig da!!

Følg med på finn ja :) kanskje dere kan ønske dere litt bidrag i gave??
Svigermor har kjøpt stokkeseng, men håper svigerfar kanskje kommer på banen :p Mine foreldre kjøpte den vognen som nå er ubrukelig :( Så kan ikke forvente å få så mye av de...

Tror nok jeg ville satset på å kjøpe en ny, brukt vogn.

På kjøp/salg sider på Facebook kan man få både Emmaljunga og Simovogner, ganske flotte som sådan, for 400kr. De selges som "sovevogner" til bhg men jeg synes de ofte ser så flotte ut at jeg glatt ville brukt den som vanlig vogn. ;) :)

Hvilket merke er den vogna du har? Kanskje du finner ny sportsdel med kalesje brukt. :)

Tror nok jeg ville satset på å kjøpe en ny, brukt vogn.

På kjøp/salg sider på Facebook kan man få både Emmaljunga og Simovogner, ganske flotte som sådan, for 400kr. De selges som "sovevogner" til bhg men jeg synes de ofte ser så flotte ut at jeg glatt ville brukt den som vanlig vogn. ;) :)

Hvilket merke er den vogna du har? Kanskje du finner ny sportsdel med kalesje brukt. :)
Er en edge duo. Så tror det er vanskelig å finne noen som bare selger sportsdel med kalesje... for kalesjen blir brukt på begge deler...

Men da har jo ikke den som har sportsdelen noen kalesje :p
kjøpe bag og sport del da.. :P har da dett det på finn.. folk som selger bag og sportsdel fordi understell er ødelagt.. kanskje noen selger bagdel fordi sportsdel OG understell er ødelagt osv.. verdt å at en titt :D

kjøpe bag og sport del da.. :p har da dett det på finn.. folk som selger bag og sportsdel fordi understell er ødelagt.. kanskje noen selger bagdel fordi sportsdel OG understell er ødelagt osv.. verdt å at en titt :D
Er innom 10 ganger for dagen :p

Her hadde det også kommet jordslag i kalesjen. Kjøpte ny på Simo, for det var visst farlig for babyer pga allergi om jeg ikke fikk vekk alt. Dvs selv om det så ut som alt ble borte kunne det være sporer igjen.

Er noen som selger deler brukt også, barnevogn ett eller annet... Har annonse på Finn bla

Så faktisk på finn at noen skulle gi bort en emmaljunga bag med kalesje. Ta en titt, kanskje den kan brukes :)

Hvilken farge er det da? Kanskje det går an å få tak i kalesjeduk og få sydd en ny? :)
Om det kun er den det er mugg på?

Hvilken farge er det da? Kanskje det går an å få tak i kalesjeduk og få sydd en ny? :)
Om det kun er den det er mugg på?
Fargen er utgått. Silver check.... :(

Back
Topp