Muffin'en er tilbake jo :D

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Vi slettet for en stund siden all logg på pc'en .. og da logget jo muffinen ut, og jeg glemte passordet! Men nå klarte jeg å finne det ut .. Juhu [:D]

Oki[:D] Morsomt nick

Jippi for at muffinen er tilbake (men da ble jeg brått så sulten på muffins!) 

Haha! Litt av en smiley det der lenemor [:D]
Har selv fått litt avsmak på kaker o.l! Drikker sånn proteinshake, og den gjør virkelig susen på magen om jeg spiser fy mat [&:][8D]

jeg har lyst på kake hele tiden jeg, men når det kommer til stykket frister det ikke så veldig allikevel... jeg bare tenker at det er godt. Iskrem derimot, det kan jeg spise nesten ubegrenset av - som alltid [&:]

Ja, huff! Is er verst .. kunne spist en pakke med is om dagen, det er jeg sikker på [:-]
Fått litt dilla på Sitting Bull isen, mmmh [:)]

ORIGINAL: lenemor

jeg har lyst på kake hele tiden jeg, men når det kommer til stykket frister det ikke så veldig allikevel... jeg bare tenker at det er godt. Iskrem derimot, det kan jeg spise nesten ubegrenset av - som alltid [&:]

Jeg kan også spise mye is[&:]

Sitting Bull er Johannas nye favoritt (vi kaller den indianeris) - selv synes jeg den er litt for søt... men jeg spiser den gjerne altså! [:D]

Sitting Bull er Johannas nye favoritt (vi kaller den indianeris) - selv synes jeg den er litt for søt... men jeg spiser den gjerne altså! [:D]

Hehehe!! Så det er ikke altfor søtt da [:D]

Den er KJEMPE god. Husker jeg hadde dilla på den ifjor og synes den fortsatt er nydelig[;)]

Sitting Bull synes ikke jeg er no god. Muffins er godt, det fikk jeg lyst på nå.

Herlig...får så lyst på kake når jeg ser avataren din...

Back
Topp