MtD

selisa

Elsker forumet
Hytta i Steigen!? Er du fra området opprinnelig?

Er selv fra nabokommunen helt opprinnelig:) pittelille innhavet!

Hytta i Steigen!? Er du fra området opprinnelig?

Er selv fra nabokommunen helt opprinnelig:) pittelille innhavet!
Stilig!:-) Nei, mamma er fra Steigen, så vi har mye kjentfolk der:-) Bruker ikke hytta mer enn 1-2 ganger i året nå, er jo så langt å reise, men da vi bodde i Bodø var vi der mye:-) Er så deilig og rolig på hytta:-) Beste sted på jord.. Hadde vi hatt mer familie der og jobbmuligheter hadde jeg bodd der glatt;-)

Ja Steigen er en pærle:) mormor bodde på skelvareid i mange år! Var så trist da vi måtte selge huset etter at hun døde! Skulle gjærne hatt mulighet til å beholdt det! Men var jo bare barn da hun døde:( hvor i strigen er din mor fra?

Ja Steigen er en pærle:) mormor bodde på skelvareid i mange år! Var så trist da vi måtte selge huset etter at hun døde! Skulle gjærne hatt mulighet til å beholdt det! Men var jo bare barn da hun døde:( hvor i strigen er din mor fra?
Det skjønner jeg! Er bare jeg av etterkommerene som vil ha huset til bestemor.. Det er rett ved siden av hytta.. Er fra Botn (veikrysset mellom Leines, Leinesfjorden og Nordfolda)..

Er ikke helt sikker på hvor det blir! Men husker hvor stas det var når vi fikk dra til samvirkelaget i leinesfjorden for å handle godteri:) er utrolig mange fine plasser i steigen! Bare synd man drar dit så skjelden:( men siden det ikke bor noen nære slektninger der mere så blir det ikke prioritert!

Er ikke helt sikker på hvor det blir! Men husker hvor stas det var når vi fikk dra til samvirkelaget i leinesfjorden for å handle godteri:) er utrolig mange fine plasser i steigen! Bare synd man drar dit så skjelden:( men siden det ikke bor noen nære slektninger der mere så blir det ikke prioritert!
Ja, nydelig plass:-) Dere får komme på playdate om vi er der samtidig en gang, da;-)

Det høres koselig ut:) hadde vært gøy om vi hadde truffes i steigen en gang ja:)

Helt klart:-) Kjenner ikke så mange i Steigen på alder med ungene, så de kommer nok til å kjede seg skikkelig om noen år..

Jøss! Bestefar til guttene mine er fra Steigen, Engeløya. Typen min er fra Hamarøy. Skal oppover til steigen i begravelse om ei uke eller to

Jøss! Bestefar til guttene mine er fra Steigen, Engeløya. Typen min er fra Hamarøy. Skal oppover til steigen i begravelse om ei uke eller to
Så artig! Ikke begravelse, altså, men at det plutselig hoper seg opp med Steigenkjenninger her;-)

Hehe verden er ikke stor! Hvor i Hamarøy er han fra da! Er jo selv opprinnelig fra innhavet! Verdens navle tross alt:)

Oppeid:-) Dvs, han sier selv han er fra Hamarøy, men flyttet ikke dit før han var ti år gammel, så det er vel en definisjonssak:-) Ingen av foreldrene er fra Hamarøy, men faren er fra steigen. Vi er stort sett på innehavet og handler hver gang vi er der oppe:-)

Hehe, ja men da er det vel der han vil komme fra:) jeg bodde i ett rødt hus bak bassenget og hotellet! I det huset bodd jeg til jeg var 14 år og vi flyttet til Saltdal:) så da kan du se neste gang du er der hvor jeg bodde:)

Hehe.. Han sier at dere med stor sannsynlighet er i familie om dere har slekt fra steigen. Han mener han er i slekt med de fleste der siden både bestemora og bestefaren var derfra..:-) De het begge opprinnelig Olsen, men tok navnet Skogvold da de giftet seg. Bestemora lever fortsatt, 97 år gammel(tror jeg..). Eldst i steigen

Mine slektninger het vel Amundsen tror jeg! Og om jeg ikke husker feil het tippoldemor Hansen!

Selisa og Mary Evelyn, kan dere ikke bare flytte til Hamarøy begge to? :P Er ikke så mange som popper ut unger her nå, føler meg bittelitt alene :P *sniker fra juni2013*

Back
Topp