Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig!Hytta i Steigen!? Er du fra området opprinnelig?
Er selv fra nabokommunen helt opprinneligpittelille innhavet!
Det skjønner jeg! Er bare jeg av etterkommerene som vil ha huset til bestemor.. Det er rett ved siden av hytta.. Er fra Botn (veikrysset mellom Leines, Leinesfjorden og Nordfolda)..Ja Steigen er en pærlemormor bodde på skelvareid i mange år! Var så trist da vi måtte selge huset etter at hun døde! Skulle gjærne hatt mulighet til å beholdt det! Men var jo bare barn da hun døde
hvor i strigen er din mor fra?
Ja, nydelig plassEr ikke helt sikker på hvor det blir! Men husker hvor stas det var når vi fikk dra til samvirkelaget i leinesfjorden for å handle godterier utrolig mange fine plasser i steigen! Bare synd man drar dit så skjelden
men siden det ikke bor noen nære slektninger der mere så blir det ikke prioritert!
Så artig! Ikke begravelse, altså, men at det plutselig hoper seg opp med Steigenkjenninger her;-)Jøss! Bestefar til guttene mine er fra Steigen, Engeløya. Typen min er fra Hamarøy. Skal oppover til steigen i begravelse om ei uke eller to
Jøss! Bestefar til guttene mine er fra Steigen, Engeløya. Typen min er fra Hamarøy. Skal oppover til steigen i begravelse om ei uke eller to