MSNNFOLK!!!!!!!!!!!!

tontolini

Glad i forumet
må bare syte litt til dere jeg! i går kveld begynte jeg å få smerter igjen (har nyrestein) så sa sambo at jeg skulle ta voltaren for å få sove, da sa jeg at jeg ikke kunne ta det for jeg skulle være barnepike til min nevø på 2 år i dag. (jeg blir helt ødelagt av voltaren skjønner du. klarer ikke gå, stå eller holde øynene oppe dagen etter jeg har tatt det) da ble han sur og så "jælig bra tenkt av deg!!!!!* jeg skjønte lite av hvorfor dette var noe å hisse seg opp over å gikk ut på soverommet og spurte hvorfor han var så klysete nå... da sa han " JA ALT JEG GJØR ER JO GALT; MEN DU GJØR ALT RETT?!!!???!!!! KANKJE JEG BARE SKULLE GÅ FRA DEG HVIS DU HAR DET SÅ FÆLT MED MEG??!!" da gikk jeg bare ut i stua å satte meg igjen. han sovnet. han hadde dratt på jobb når jeg sto opp i dag... men han vil ikke svare på mld eller noe. fy f så irriterende... overreagere jeg?? eller er det fler som mener at det der var fryktelig unødvendig??[>:]

ehh hva gikk av han da??? [8|] Synes dette ørtes helt teit ut jeg, han burde komme hjem med en hel del masse unnsklyldninger i dag for å si det sånn. Man kan jo ikke oppføre seg sånn... herregud [:@]

det er jo helt utrolig å reagere sånn... jkeg sa alt på en rolig måte og frorklarte hvorfor jeg ikke kunne ta det. men fader da, å si at han skal gå fra men fordi jeg ikke har lyst til å ta smertestillende????!!!??? er det mulig![:@]

vet det. var akkurat ORDRETT det som ble sagt!! han er veldig sliten for tiden, men i alle verden, det er jo ikke MIN feil det da.

ORIGINAL: tontolini

må bare syte litt til dere jeg! i går kveld begynte jeg å få smerter igjen (har nyrestein) så sa sambo at jeg skulle ta voltaren for å få sove, da sa jeg at jeg ikke kunne ta det for jeg skulle være barnepike til min nevø på 2 år i dag. (jeg blir helt ødelagt av voltaren skjønner du. klarer ikke gå, stå eller holde øynene oppe dagen etter jeg har tatt det) da ble han sur og så "jælig bra tenkt av deg!!!!!* jeg skjønte lite av hvorfor dette var noe å hisse seg opp over å gikk ut på soverommet og spurte hvorfor han var så klysete nå... da sa han " JA ALT JEG GJØR ER JO GALT; MEN DU GJØR ALT RETT?!!!???!!!! KANKJE JEG BARE SKULLE GÅ FRA DEG HVIS DU HAR DET SÅ FÆLT MED MEG??!!" da gikk jeg bare ut i stua å satte meg igjen. han sovnet. han hadde dratt på jobb når jeg sto opp i dag... men han vil ikke svare på mld eller noe. fy f så irriterende... overreagere jeg?? eller er det fler som mener at det der var fryktelig unødvendig??[>:]

Akkurat den komentaren har jeg å fått,jeg sa....  greit bare dra. Da fikk pipa en annen tone skal jeg love deg.

ringte han jeg. for fikk ikke svar på mld. var visst for bråkete på jobb til å høre tlf, og det hørte jeg jo. han var i allefall godt humør nå så da orket ikke jeg var irritert for da blir det bare mer bråk. :) takk for at dere orker å høre på sytingen min![:)]

jeg vet egentlig ikke om det ligger noe mer bak... det kan det ho være. han har vært veldig mye dårlig humør i det siste, men han sier sjeldent om det er noe galt. fryktelig dumt egentlig.

ORIGINAL: Giganta

ORIGINAL: tontolini

Akkurat den komentaren har jeg å fått,jeg sa.... greit bare dra. Da fikk pipa en annen tone skal jeg love deg.

vil tro det ble en litt annen låt da ja!!! hehe. han ble nok litt PAFF han min å, for hvis han sier sånn pleier jeg å klikke, for mener det er helt latterlig å si sånnt! men jeg bare gikk og sa ikke et ord. men skjønner ikke at det er mulig å si sånt jeg. er det en trussel liksom? føles jo sånn.

Han burde være glad for at du er så oppegående og hensynsfull i forhold til nevøen din at du sliter deg gjennom smertene for å være våken nok til å passe han.men kanskje det var det som ble feil for han, at du ikke  tok hensyn til deg selv først? mannfolk er rare[;)]

vet ikke hva jeg skal si jeg, men det var unødvendig av han

Noen ganger kan det hende at en sier noe en ikke mener om en er utrolig sliten...

Mannfolk er noen rare dyr!!!

Jeg synes du skal ta det opp med han på en pen måte for det var ikke veldig hyggelig av han å slenge utav seg det han sa uansett grunn. Kan jo hende det er noe som plager han men da kan han jo dele det med deg...dere er jo to

høre med han når han kommer hjem. om det er nor galt eller om det bare var det at han var sliten i går. syntes det skal komme en unnskykdning fra han i allefall... for han må jo skjønne at sånn ikke er greit å si KUN fordi man er trøtt og sliten.

må bare få legge til det at han er jo helt herlig ellers da. er ikke så ofte sånn her skjer, litt derfor jeg lurer på hvorfor det kom så brått også!

Back
Topp