msn

Catharine

Flørter med forumet
viss noen blokkerer noen , kan begge se hva den andre skriver feltet oppe på msn og se profil bildene ?

Ei jeg kjenner er aldri pålogget , men vet at hun er inne på msn hver kveld ...

hva går egentlig denne blokkeringen ut på ...

Om du blir blokkert så kan du ikkje sjå når personen som har blokkert deg, skifter profilbilde, og status melding.
Er du blokkert så kan ikkje hu som har blokkert deg skrive til deg. Og eg vil tru at om du skriv til ho så kjem det ikkje frem til ho.

Eg har ei på min liste som er blokkert, eg ser kvar gong hu skifte bilde og melding, men hu kan ikkje sjå det samma hos meg[:)]

Kan være at hun står som "vis som frakoblet"..[:)] Da kan man prate som vanlig med folk, men ingen ser at man er pålogget. Blir man sletta og blokkert skal man ikke kunne se noe fra vedkommende. Jeg får også opp beskjed dersom noen har sletta eller blokkert meg.[:)]

altså ...

viss jeg blokkerer noen , så kan jeg se profilbilde og hva den personen skriver en ny melding forann profilbildet . Men den jeg blokkerer kan ikke se når jeg bytter profilbilde og endrer melding forann bildet

stemmer det ...

ORIGINAL: Catharine

altså ...

viss jeg blokkerer noen , så kan jeg se profilbilde og hva den personen skriver en ny melding forann profilbildet . Men den jeg blokkerer kan ikke se når jeg bytter profilbilde og endrer melding forann bildet

stemmer det ...

Ja det stemmer! [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: Catharine

altså ...

stemmer det ...

Ja det stemmer! [:)]

Takk [:)]

Back
Topp