V vinglepia Forumet er livet 2 Nov 2009 #1 noen som vil skravle med meg og svare meg på spørsmål rundt ivf? send meg gjerne en pm med adressen din hvis du har ork til mas [;)][:)]
noen som vil skravle med meg og svare meg på spørsmål rundt ivf? send meg gjerne en pm med adressen din hvis du har ork til mas [;)][:)]
V vinglepia Forumet er livet 3 Nov 2009 #6 kjempe fornøyd nå jeg!!! [:)] hele ÅTTE stk har sendt meg adressen sin jo [:D] gleder meg til skravlings fremover på msn nå [:)] tusen takk til dere alle!!
kjempe fornøyd nå jeg!!! [:)] hele ÅTTE stk har sendt meg adressen sin jo [:D] gleder meg til skravlings fremover på msn nå [:)] tusen takk til dere alle!!
1rosa+1til? Elsker forumet 3 Nov 2009 #8 Vis noen av dere andre oxo vil være litt sånn sladre venner. send meg gjerne en pm med msn adr deres[:D] fint med sladre venner[:D][:D][:D]
Vis noen av dere andre oxo vil være litt sånn sladre venner. send meg gjerne en pm med msn adr deres[:D] fint med sladre venner[:D][:D][:D]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 3 Nov 2009 #9 Send gjerne pm med msn-adresse til meg og de som kan tenka deko å prata litt[:)]