Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er når det er brukt som smaksforsterker at det har blitt vist skepsisMsg forekommer naturlig i mat.
Et molekyl er et molekyl uansett kilden til molekylet. Om molekylet endre seg vil det få nytt navn.Det er når det er brukt som smaksforsterker at det har blitt vist skepsis![]()
Til det hun snakker om i hi, så er det det som har blitt vist skepsis til. Når natriumglutamat brukes som smaksforsterker, ikke når det er naturlig i det gitte produktet. Jeg er mer sensitiv til natriumglutamat enn den normale friske befolkningenEt molekyl er et molekyl uansett kilden til molekylet. Om molekylet endre seg vil det få nytt navn.
Bruker du soyasaus eller styrer du unna det også? Natriumglutamat er jo naturlig i soyasaus. Det er en hyppig brukt ingrediens i kinamatMSG skal ikke være farlig i normale mengder. Når jeg bestiller kinesisk mat bestiller jeg ofte uten MSG i maten. Slik slipper jeg hvertfall den ekstra smaksforsterkningen som MSG brukes til
(Har ikke hørt at MSG skal være kilde til hodepine heller, men har jo ikke sjekket det opp)
Bruker du soyasaus eller styrer du unna det også? Natriumglutamat er jo naturlig i soyasaus. Det er en hyppig brukt ingrediens i kinamat