Mrsa testing etter pgd ivf

Brunette87

Forelsket i forumet
Er det noen som jobber som helsepersonell og gjennomgått pgd utenlands. Hvordan er det med mrsa testing og sånn?

Har ikke gjennomgått pgd men jobber på sykehus. Vi screener og isolerer alle som har vært behandlet ved sykehus/institusjoner i utlandet.

Er det noen som jobber som helsepersonell og gjennomgått pgd utenlands. Hvordan er det med mrsa testing og sånn?

Jeg har hatt behandling i utlandet og tatt mrsa, men ikke pgd. Er helsepersonell.

Det er i grunnen ingen sak. Jeg kontaktet min fastleges kontor og snakket med helsesekretær om at jeg ville ta testen. Jeg fikk tidspkt med oppmøte til deres lab. Enkel test: de tar prøver fra nese, svelg og du selv tar den siste nedentil. Tror ikke jeg betalte noe og fikk tatt testen straks jeg var hjemme fra Spania. Positiv test innebærer at du får behandling som gjør at du blir kvitt mrsa i kroppen.

Man anbefaler denne testen også etter tannbehandling i utlandet.

Jeg hadde nok gjort dette uansett. Du skal vel ha uttak i utlandet og innsett?

Om du jobber som helsepersonell er det ikke da et krav om denne testen?

Jeg har hatt behandling i utlandet og tatt mrsa, men ikke pgd. Er helsepersonell.

Det er i grunnen ingen sak. Jeg kontaktet min fastleges kontor og snakket med helsesekretær om at jeg ville ta testen. Jeg fikk tidspkt med oppmøte til deres lab. Enkel test: de tar prøver fra nese, svelg og du selv tar den siste nedentil. Tror ikke jeg betalte noe og fikk tatt testen straks jeg var hjemme fra Spania. Positiv test innebærer at du får behandling som gjør at du blir kvitt mrsa i kroppen.

Man anbefaler denne testen også etter tannbehandling i utlandet.

Jeg hadde nok gjort dette uansett. Du skal vel ha uttak i utlandet og innsett?

Om du jobber som helsepersonell er det ikke da et krav om denne testen?