Mrs.L

litlå

Gift med forumet
e det deg lovise? stall aaserød??

stemme d vett du! Har visst om deg ei stond då.. [;)]

har du?? åså har du ikkje sagt någe?? hmm... kossen går det ? går veldig bra her.. men e litt sleden nå.. eldstemann e 4 idag.. så det har vært selskaper heila helgå.[&:]

he he litt mer annonym på nette eg då![:D] Jo går fint m meg, litt stress e d jo når maen e i norsjøen... Men desto bedre når an e hjemma på fri og kan hjelpa masse t!!! Tenka d e travelt m 4åring itillegg t baby ja.. Syns d e travelt nok m bare ein eg då, vett'kkje om hu komme t å bli storesyster någen gang[:D] Snakke du någe m resten av gamle gjengen? E du i aaserød ennå?

det går faktisk greit med to.. einaste e eldstemann så reagerte på ammingå  så eg måtte begynna å gje flaska.. men ekje någe goe melkeku ligavell. litt kjipt når gubben jobbe skift to uger (fra 15.00 - 00.30) og ei uga dagtid..
meg, sissel, veronica, keity og hege har forening ein gang i måneden, ska faktisk ver her idag, e di einaste eg snakke med. sissel har jo hesten (julia) ennå, men har flytte na te vagle siden hu bor der ude. ellers så e det sjelden eg e innom stallen i det heila tatt.. det flyde litt ud... dessuten så e det ikkje det sama så det va i di goe gamle dager..
nei, får få christian i barnehagen.. (heldigvis) [:)]
snakkes.. gøy å treffa deg her inne..[:D]

Ikkje bare bare m de der mennene alltid[;)] Du må hilsa masse t Sissel å de i kveld! Tror ikkje eg har troffe hu på maaange år. Tenk at hu har Julia ennå.. [:D] Snakkis [:D]

det ska eg gjørr vettu... [:D] må snart gå igang med støvsuging itte alle selskabå i helgå... tiltag...[:'(]
jaja fine dagen!![:D]

Kosa deg m støvsugingå.. Sko vel strengt tatt vært gjort her og... MEN... Tar meg ein tur på plantasjen og handle någe fint t terassen heller[:D][:D]

ååhh kom på, det e jo lønn idag.... [:D] dæven, hørre visakorte robe i veskå... [:)] kosa deg på shopping!! [:D]

Takk takk! Lønn eller ikkje lønn allti ein unnskyldning for å handla litt[;)]

sant nok det!!![:)]

Back
Topp