Mrs.Johnsen's Baby Dagbok

Det er bra du klarer å glede deg til å bli "tante"... Du får stjele til deg litt babystøv også, så blir det din tur også skal du se!
 
[:)]Hmm... både undelig og en deilig føleslse at etter en pause på 4-5 mnd, så kan vi endelig begynne å prøve å få barn igjen. Vi skal gifte oss om 3mnd og det var den grensen jeg ville sette om jeg skulle bli gravid før bryllupet. Da vil ikke magen syns noe særlig og jeg slipper å måtte vente yteligere 3mnd.[:)] Selvfølgelig har vi fortsatt å hatt sex i pause tiden og vi har ikke brukt noe kondom eller noe. Det er dette som bekymrer meg. Endten så driver underbevistheten min fortsatt å stresser meg opp slik at jeg ikke klarer å bli gravid eller så er det noe galt her. For jeg skulle ha blitt gravid dissa månedene...skulle jeg ikke? Jeg mener, det sies jo at hvis man slapper av og ikke tenker så mye på det og tar det litt mer med ro da vil det bli enklere å bli gravid. hmmm...
 
Men jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal be om fra lege helt enda. Jeg var der før jul og tok flere tester....noe sykdom i underlivet har jeg ihvertfall ikke...[;)] Også bestemte vi oss da får å ta en pause. Det tar på å undre, bekymre og å ikke vite hva som skjer eller ikke skjer.
 
Så nå skal det bli spennede fremover med baby laging, bryllup, og ny jobb.
 
Jeg nekter å ikke se lyst på ting...ihvertfall litt til[:D]
 
Back
Topp