Mrs.Johnsen's Baby Dagbok

Mrs. Johnsen

Flørter med forumet
Hvordan begynner man tru....
Vel, det er nå 13mnd siden første gangen vi prøvde å få barn. 22. desember 2005 for å være eksakt[:)]Jeg hadde aldri trudd det skulle ta så lang tid og være så vanskelig. Man blir jo fortalt på skolen at en sædcelle som er så vidt borti skjeden kan være nok til å bli gravid....joda... det er sikkert riktig det,men det funker ikke her. Jeg var hos legen i november for eggløsnings test. Jeg skulle så komme tilbake for å høre resultatet og så diskutere hvor vi gikk derifra, men desember kom og jeg hadde fult kjør hele mnd, og for å være ærlig, så var det kjempe deilig å ikke tenke- og bekymre seg for om jeg var blitt gravid eller hvorfor jeg ikke ble det. Alle de tankene som svirrer inne i hode til man bare blir helt kokko[;)]
Men her om dagen så sier Willy-Jann (min forlovede) om jeg ikke skulle vært hos legen for å høre test resultatet. Det ble da snakk om å prøve igjen. Jeg kjente at jeg ble glad og likte tanken at det nå var han som dyttet litt og oppfordret meg til å ville prøve å bli gravid. Så nå skal jeg bestille time hos legen for å høre.... Jeg har forresten eggløsning til tirsdag. Jeg trur egentlig at jeg har hatt den, men det har ingen betydning. Vi har sex så å si hver dag.  Faen hvorfor funker det ikke da??!!!
 
Heisann!
Vi "begynte" for 19mnd siden... Skriver begynte i "" da det ikke har vært reele pp da jeg har til helt nylig ikke hatt el...
Kan jo hende du også mangler den, så ta deg en tur til legen for evt hjelp til å få den!!
Det er så kjekt når det er mennene som kommer frem og virkelig har lyst!! Min er også begynt på den måten..og en blir jo nyforelsket igjen da!![:D]
 
Men ville egentlig bare ønske dere masse lykke til! Håper spiren sitter snart!
 
ja, det var derfor vi tok den eggløsnings testen, for å se om jeg er fruktbar. ( Det var ihvertfall det jeg ba om..hakke så mye peil på sånt jeg[:)]) Skal ringe legen ja..
Ja det er rørende syns jeg, når det er menna som blir ivrige. Da føler man ikke at man står alene. han har jo alltid hatt lyst, men han har ikke vist det så godt før nå.
 
Så koselig at han presser på da...
Jeg vil bare si lykke til, får håpe spiren sitter nå snart.
Blir sikkert orden på det etter at du har vært hos legen!
 
Vil bare ønske dere lykke til!!! Håper dere slipper å vente så mye lengre![;)]
 
Tusen hjertelig for støtten deres. Jeg skal holde dere oppdatert[:D]
 
Kjære Dagbok.
Jeg vet dette ikke har noe med babyer å gjøre men jeg trenger liksom å få det ned forde. Samboeren min og jeg har kjempe lyst på en hund. Men får å kunne få det må vi få lov til å ha den av han vi leier hos. Hans kone er litt alegrisk for dyr,[:'(] men det ville vel vært rart om de sa nei siden vi har en katt fra før av. [8|] Vel sambo spurte i går og husverten skulle forhøre seg med sin kone først. Jeg vet at han selvfølgelig må høre med henne, men hvorfor er jeg så nervøs?[&o] Jeg vet bare at jeg kommer til å bli kjempe lei meg hvis vi for et nei. Ikke for vi baby og ikke får vi hund...[:(]ja ja, vi får se hva de svarer i morgen. Som sambo sa: Ikke ta sorgene på forskudd...Hvorfor må han alltid være så fornuftig??[:)]Kjenner at jeg begynner å bli litt små rar av å ikke vite enda om vi får lov.[:)]
 
 
 
 
 
Går nok bra! Hunder er jo såå skjønn! [:D][:D] Selv har vi en katt som ikke er vår,  men tror den bor her. hi hi
 
Heisann!
 
Har du vært i kontakt med legen din og fått resultatet av testen enda?
 
Kjære dagbok.
Da har vi spurt om vi fikk ha hund...og trur du ikke vi fikk et nei![:(] Så vi måtte bestemme oss om vi skulle ta et nei og leve uten hund eller flytte og ha hund. Valget var ikke så vanskelig.. Da flytter vi![:D]
Slitsom å måtte flytte nå, men jeg får valp på torsdag!! Foreldrene mine er i utlandet til våren så vi fikk lov til å bo der til oppsigelsestiden er over. Passet jo bra at når den er over så kommer de hjem, og vi er på vei til en ny leilighet. Rart å mye man skal bekymre seg for, for ingenting. Det fins alltid en løsning!
 
Så kjekt det ordnet seg med hund! Duste huseier som ikke ville gi dere lov! Lykke til på leilighet jakt! [:D]
 
Kjære Dagbok
Undelig mennesker er noen ganger. [8|]Vi måtte jo flytte ut siden vi hadde bestemt oss for hunden. Vi tok så med oss klærne og dro til leiligheten vi fikk låne. Dette så huseieren, der jeg drasset på den tunge kofferten. Og tidligere på dagen hadde de funnet oppsigelsesbrevet i postkassen. Slukøret og angrene kom han opp, samme dagen da jeg var innom for å vaske litt før vi dro til den andre leiligheten. Da fortalte han at vi måtte være så snill å vente litt med å flytte, for han skulle prøve å få overtalt kona til å si ja. Du skjønner...[;)]det var konen som hadde sagt nei pga en allergi. Men den kan da ikke være så stor allergi da mannen er villig til å overtale henne til no annet.[8|] Hunden kommer ikke til å være i nærheten av henne. Trur dette går mest på vilje.[&:] uansett...Vi skal nå få høre over helgen om vi får bli eller ikke. Det rare nå er at vi kanskje allerede har funnet oss et annet sted. Det er et hus i en grei størrelse og inneholder det man trenger mest.
 
Hmmm...hus med hage, privatliv og mulighet til å etablere oss litt mer.(skal jo gifte oss til sommeren)
eller leilighet over leietageren og felles inngang?....JEG VIL HA HUS!! [:)]så det skal bli spennede å se hvordan dette utarter seg.
 
Såå spennende! Hus med hage er jo bare såå deilig! [:)] [:)]
 
Kom bare innom for ønske deg lykke til[:D]
 
Hvordan går det med dette greiene?[:D]
 
Hei. Vært hos legen å fått resultater??
 
ORIGINAL: Ida82

Vil bare ønske dere lykke til!!! Håper dere slipper å vente så mye lengre![;)]
 
Tusen takk, alle sammen for støtten og lykke ønskninger.
Joda, vi fikk komme tilbake...det er vel bra.. men jeg skulle nok ønske at vi kunne flytte til et eget sted. Det som har skjedd nå er at det huset vi hadde sett oss ut allerede var leid ut. Typisk[;)] og siden vi fikk lov til å komme tilbake, så blir det at vi gjør det. Da gifter vi oss først og så se etter et sted etterpå. Vi kunne tenke oss å flytte til telemark kanskje. Tipper at de som bor der kan si at det er noe helt spesielt med telemark.[:)]
 
Men det blir ikke enda siden det er gratis å gifte seg der man bor. Ikke for det.. da hadde vi måtte planlegge så å si alt på nytt igjen i form av lokale, fotograf og dato på vielsen. Syns vi har vært så heldig med den datoen så den vil jeg ha. (07.07.07) [:D]
 
Nei, jeg har ikke fått drat til legen enda. Har rett å slett ikke hatt tid. Har hatt 3 jobber så da er det litt å stri med. Men jeg har nettopp sagt opp den ene da den ikke lønte seg, så da kan det henda jeg får litt mer tid til å planlegge slike ting. Nå er jeg akkurat ferdig med mensen så da er det bare å brette opp ermene da.....Kan jo øve litt til jeg får eggløsning....
 
 
 
 
Takk ¤Mango¤, det har jeg.[;)] Venninnen min har blitt gravid, så til tråss min missunelse[:)] så gleder jeg meg til å bli "tante"[:D]
 
Back
Topp