buster Forumet er livet 18 Sep 2006 #1 For en flott signatur du har laga deg!!! Var så hærlige bilder da!!!
snusken Forumet er livet 18 Sep 2006 #3 ORIGINAL: Chill24 Helt nyyydelige var de!!! Artigt oppsett av bildene!! Helt enig!!! Skulle ønske jeg lærte like fort [8D]
ORIGINAL: Chill24 Helt nyyydelige var de!!! Artigt oppsett av bildene!! Helt enig!!! Skulle ønske jeg lærte like fort [8D]
T tyren78 Elsker forumet 18 Sep 2006 #4 Wow, blir helt imponert jeg! Kjempefint!![:)] (Nå er jeg ganske grønn på data da....)
Lucki83 Gammelt medlem VIP 18 Sep 2006 #5 ORIGINAL: Mrs J. Tusen takk. Har bare brukt picasa[:)] Var jo bare sååå herlig da!!! Ikke noe forskjellsbehandling på hvem du hadde bilde av nå...[;)] Tror jeg må prøve å skjønne den picasa'n...
ORIGINAL: Mrs J. Tusen takk. Har bare brukt picasa[:)] Var jo bare sååå herlig da!!! Ikke noe forskjellsbehandling på hvem du hadde bilde av nå...[;)] Tror jeg må prøve å skjønne den picasa'n...
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 18 Sep 2006 #8 ORIGINAL: Mrs J. Takk[:)] Fått deg en fin signatur du også.Kjempefin. ikke like fin som din, da.. laget i Paint[8D] (Gadd ikke legge så mye arbeid i det[8|])
ORIGINAL: Mrs J. Takk[:)] Fått deg en fin signatur du også.Kjempefin. ikke like fin som din, da.. laget i Paint[8D] (Gadd ikke legge så mye arbeid i det[8|])
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 18 Sep 2006 #9 ORIGINAL: Mrs J. Det tok meg 1 min.Lett faktisk.[8D] hvilket program brukte du da?[8|]